نگاشته شده توسط: iransat4 | فوریه 17, 2010

TOP TV شروع بکار کرد

TOP TV ظرف چند روز گذشته پخش برنامه هایش را در ماهواره هاتبرد و یورو برد 9 آغاز کرد.این شبکه  که چهارمین کانال تلویزیونی حمید شبخیز است قرار است برنامه های متنوعی نسبت به شبکه های دیگرITN-Group داشته باشد.TOP TV در حال حاضر در طول روز اقدام به پخش » موزیک ویدئوهای قدیمی- فیلم سینمایی- سریال های ایرانی » می کند.محمدرضا موذنی در برنامه High Light در TOP TV وعده پخش برنامه هایی جذاب و متنوع در آینده ای نزدیک از این شبکه تلویزیونی تازه تاسیس شده را داد.

Responses

  1. *** قابل توجه هواداران تلویزیون مبارز کانال یک و هواداران جنبش ملی ما هستیم ***رژیم خونخوار جمهوری کثیف اسلامی در بیدادگاهی در شهر شیراز به جناب آقای شهرام همایون عزیز مدیر تلویزیون کانال یک اتهام تروریست بودن و حمایت از گروه های تروریستی زده است و حکمی در این باره صادر کرده است.مقامات بی شرف جمهوری ننگین اسلامی این حکم را به پلیس اینترپل(پلیس بین المللی) داده است.به همین دلیل مشکلات بسیار بسیار زیادی از لحاظ قانونی برای آقای شهرام همایون و تلویزیون کانال یک بوجود آمده است.به همین دلیل پخش کانال یک از ماهواره یوتلست دبلیو3آ قطع شد.حتی قرار بود کانال یک از هاتبرد از یک فرکانس قوی بر روی ایر برود ولی به همین دلیل کمپانی مربوطه قبول نمی کند که کانال یک را بر روی ایر بفرستد.*** آقای دکتر علیرضا نوریزاده گرامی در برنامه شان در تلویزیون رژهلات این موضوع را به طور کامل برای بینندگان شرح دادند و دلیل قطع شدن کانال یک از ماهواره را گفتند.****** به دلیل مشکلات فراوان پیش آمده از لحاظ قانونی برای آقای شهرام همایون عزیز تا اطلاع ثانوی پخش برنامه های کانال یک از هیچ ماهواره ای برای ایران و اروپا مقدور نیست.***امیدوارم این مشکلات ظرف چند ماه آینده رفع شود و پخش تلویزیون مبارز کانال یک از چند ماهواره برای ایران و اروپا از سر گرفته شود.تا آخرین نفس ما هستیم و برای آزادی ایران می جنگیممرگ و ننگ بر رژیم خونخوار جمهوری کثیف اسلامی در تمامیت و کلیتشننگ بر اسلام کثیف اهریمنی و الله تازی جنایتکار

  2. *** قابل توجه هواداران کانال یک***توضیح کامل و جامع آقای دکتر علیرضا نوریزاده گرامی درباره قطع شدن تلویزیون کانال یک و ماجرای کامل حکم صادر شده توسط رژیم خونخوار جمهوری کثیف اسلامی برای آقای شهرام همایون عزیز و دلیلشلینک فایل تصویری برای دانلود:http://www.zshare.net/download/72648827ff595ebb/نکته:فرمت این فایل تصویری 3gp می باشد و در مبایل ها قابل دیدن هست.از تک تک شما ایرانیان خواهش می کنم این فایل را دانلود کنید و کامل ببینید.با سپاس

  3. https://www.blogger.com/comment.g?blogID=6695895380181915273&postID=2627004446063891564&isPopup=true

  4. آقاي ميلاد نوريزاده كيه؟!! همونه كه ميگفت به به به به به خوشكلم اووومد خوشكلم اوومد ……..!!!!!!! ميخواي لينكشو بهت بدم؟

  5. آقا من نوکر پدرتونم این دعواها رو ول کنین .کسی تو تهران میدونه چجوری میشه پارازیت W3 رو مهار کرد؟؟؟ البته بدون توری یا فویل.

  6. هورا…بالاخره w3a رو گرفتم.با چه قدرتی…دوستانی که میگن در محله ما این ماهواره پارازیت داره و نمیگیره…دقت کنید ببینید تو اون محله شما هیچ کسی w3a رو میگیره یا نه؟بعد برید تنظیم کنید.چون من دیدم بعضی میرن بالا نمیتونند این ماهواره رو بگیرند میان پایین میگن پارازیت داره…به عینه خودم دیدم.البته اینو همینطوری گفتم.میدونم دوستان عزیز خیلی واردن و گرفتن این ماهواره هم بسیار راحته.نکته دوم اینه که سعی کنید از یک دیش جدا و مجزا برای این ماهواره استفاده کنید.منظورم اینه که به هیچ وجه از قیچی استفاده نکنید.البته میدونم بعضی الان با قیچی دارن و مشکلی ندارن.من برای اون دسته از عزیزا می گم که شاید تو محلشون پارازیت محلی بشدت زیاده.ولی اگر یکم دقت کنید راحت و عمری میتونید این ماهواره رو بگیرید.من یه جایی رو میشناسم و اسم نمیبرم که بشدت اونجا پارازیت غوغا می کنه و حتی بسیاری از فرکانسهای ماهواره هاتبرد رو هم نمی گرفت ولی این ماهوره w3a رو با کمترین سیگنال ممکن گرفت.مهم اینه که گرفت و صافم گرفت…و نکته آخر هم اینکه از این روشهای جلوگیری از پارازیت که می دونم بسیاری از شما میدونید هم تست کنید.لطفا هم نگید اصلا جواب نمیده.درسته شاید صد درصد جواب نده ولی تا حدی جلوی پارازیت رو میشه گرفت…این ماهواره ماهواره ای نیست که نشه گرفت.من هم اول مثل بعضی از دوستان فکر می کردم و می گفتم پارازیت داره یا ماهواره ضعیفی هست ولی اگر به مطالبی که در بالا گفتم توجه کنید و یکم دقت کنید بخدا میتونید این ماهواره رو بگیرید.به نظر من با ماهواره هاتبرد در حال حاظر واقعا باید خداحافظی کرد…البته تا جایی که من دارم از دیگر دوستان خبر می گیرم تو مناطق.داره به گیرندگان w3a اضافه میشه…همینامیدوارم همتون موفق باشید.راستی کسایی که voa را می خوان…علاوه بر w3a با کیفت سیگنالی بسیار بالا میتونید تو نایلست هم ببینید…(بدون هیچ پارازیتی)

  7. كانال تفريحي و سرگرمي ايراني به نام 4 روي ماهواره هاتبرد روي اير رفت.مشخصات 10853/27500اين شبكه جايگزين كانال Iran – TV Market شده است.

  8. میلاد جان ببرنامه زمان برنانه نوریزاده رو لطف کن اعلام کنید مرسی

  9. eeeeeeeeeeetop tv شروع به كار كرد؟؟من واقعا نفهميدم كه شروع به كار كرد!!!ميلاد چه مطلب پر محتوايي دادي!من الان فهميدم كه top شروع به كار كرد ..واقعا من هم نميدونستم چه برنامه هايي پخش ميكنه!!!عجب؟؟!!!ميلاد خودت تنهايي اين چيزا رو فهميدي؟؟يا كسي كمكت كرده!!!

  10. ميلاد نوچه همايون و قوري زاده هست..اين فرد داراي مشكل رواني مي باشد حرف هاي اين يارو رو جدي نگيرين گولش را نخورين ….ميلاد اره راست ميگه نوريزاده يادته/به به به به به خوشكلم اومد ..بهم بده و…

  11. این " ناشناس " چه قدر احساس خوش مزگی و عاقلی می کنه !!! یکی از برق بکشش .—–کسی مجبورت نکرده بیای این وبلاگو ببینی

  12. میلاد جانبرو اینجا آخرین پست رو بخون من اینجا یه نظری دادم حالا این کیوان فکر میکنه تو دادی چون من یکی از طرفدارای کانال یک هستم.برو تو ایرانست نیوز نظرهای وین تیوی رو بخوناینم لینکش:https://www.blogger.com/comment.g?blogID=3700065765000021490&postID=1313425325664048641&isPopup=true

  13. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت سهند عزیز و میلاد نازنین و تمام دوستاننخست خیلی خوشحال هستم که این سایت دوباره فعالیتهایش را از سر گرفتسهند عزیز تبریک می گم واقعا جای خالی این سایت موقعی که قطع بود محسوس بودمیلاد عزیز از زحمات شما هم بسیار سپاسگزارم من از قدیم بیننده ی این سایت حرفه ای هستمسهند و میلاد نازنین من از شما خواهشی دارمخواهش می کنم بیایید دوباره isn را به همان روزهای نخست که شور شوق زیادی داشت برگردانیم همه با هم باید در این شرایط کمک کنیم همه ی isn ای ها باید دوباره مثل روزهای اول isn را زنده کنیممیلاد عزیز از خبری که در مورد آقای شهرام همایون شنیدم بسیار ناراحت شدم امیدوارم این مشکل هر چه زودتر حل شود واقعا جای خالی channel one احساس میشه من بسیار خوشحال هستم که فرکانس بسیار خوبی روی ماهواره ی eutelsat w3a که کانال های مبارز روی آن پخش می شوند پیدا شده این فرکانس بسیار خوبیست و این ماهواره می تونه جایگزین خوبی برای HOTBIRD باشه البته از لحاظ فنی من هنوز متوجه نشدم چرا این فرکانس روی این ماهواره قابل زدن نیست آخه قبلا nitv و حتی itn روی این ماهواره مورد حمله ی پارازیت قرار گرفته بود به هر حال اینطور که به نظر میاد این فرکانس را نتوانستند بزنند چون اگه می توانستند تا الآن دوام نمی آورد به هر حال امیدوارم همه ی کانال ها و رادیوهای مبارز روی این فرکانس بیایند این ماهواره خیلی بهتر از telstar12 هست اصلا قابل مقایسه نیست چون نزدیک هاتبرد هست و با اضافه کردن یک lnb قابل دریافته این lnb هایی هم که جدیدا وارد بازار شده که تا فاصله ی 6 درجه را می تونه دریافت کنه بسیار خوبه و کمک می کنه جای خالی channel one کاملا روی این ماهواره حس میشه البته چند روز روی این ماهواره پخش شد که کیفیت صدا و تصویرش خوب نبود (اینترنتی از سایت glwiz رله میشد)من فکر می کردم که علت قطع شدن channel one به خاطر بهبود صدا و تصویر باشه پریشب داشتم از طریق اینترنت channel one را تماشا می کردم برنامه ی 22 بهمن دیدم آقای همایون از آقای سعید نوشین فر به عنوان کارگردان فنی نام برد خیلی خوشحال شدم که سعید نوشین فر به channel one اومده ایشان خیلی حرفه ای هستند واز لحاظ فنی خیلی می توانند به channel one کمک کنند چون به نظر من جای یک شخص وارد و حرفه ای در channel one خالی بود به هر حال خواهشی که من از سهند عزیز و میلاد نازنین دارم اینست که ما را در جریان آخرین وضعیت channel one فرار بدهید خیلی سریع سایت را update کنید قبل از اینکه پست ها به نمایش در بیان کنترل کنیدمثلا شخص بیکاری با نام ناشناس مرتب سایت را به هم میزنه isn که حرفه ای هست نباید به این افراد بیکار اجازه بده که جو سایت را به هم بزنند سهند عزیز و میلاد نازنین و همه ی isn ای های عزیز به امید پروردگار بزرگ و مهربان کمک کنیم تا شبکه های channel one و win tv و persian radio بیان روی ماهواره ی eutelsat w3a سهند جان خواهش می کنم دوباره شماره تلفن ها و ایمیل های شبکه های win tv و persian radio را روی سایت قرار دهیدلارم می دانم به تمام کسانی که تازه به isn پیوستند بگویم که isn و سهند نازنین باعث شد که کانال های سیاسی و در راس آنها channel one از ماهواره ی telstar12 به ماهواره ی hotbird بیایند بار دیگر از زحمات سهند نازنین سپاسگزارم و مطمئن هستم که ما دوباره می تونیم اثر گذار باشیم و ماهواره ی eutelsat w3a را به پر بیننده ترین ماهواره در ایران تبدیل کنیمبه امید پرروردگار بزرگ و مهربان

  14. دوستان عزیز و شروین گرامی با درود.این فرد بی هویتی که بدون نام کامنت می گذارد(ناشناس). به احتمال خیلی خیلی زیاد همان کیوان عقده ای عقب افتاده است.واقعا ISN خاری در چشم کیوان ابله هست.نوع نگارش نوشتن این ناشناس دقیقا همانند نوع نگارش نوشتن کیوان هست.به نظر من به احتمال خیلی زیاد این ناشناس همان کیوان ابله هست.کیوان ابله 2زاری عقب افتاده عقده ای هم همانند داور ویسه مدیر لات و بی سروپا ننگاننگ همش به مبارزین فحاشی می کند.

  15. دوست گرامی که به من گفته بودین برم قسمت نظرات وبلاگ آن بیمار روانی را بخوانم.من هرگز این کار را نمی کنم و اصلا هم برایم مهم نیست این فرد عقده ای چه مزخرفاتی راجع به من می گوید.من تحت هیچ شرایطی به وبلاگ این بیمار روانی عقب افتاده سر نمی زنم.به نظر من شما هم به وبلاگش سر نزنید.

  16. رنسانس عزیز آقای دکتر علیرضا نوریزاده گرامی از دوشنبه تا آدینه هر شب از ساعت 21:00 تا 22:00 شب در تلویزیون رژهلات در فرکانس 12207 ماهواره هاتبرد برنامه شان رله می شود.با سپاس

  17. میلاد جان چشم. من فقط محض اطلاع گفتم.فقط دیدم این کیوان اومده کانال یک رو با بی بی سی مقایسه کرده آخه من از همه خوانندگان می خوام تقاضا کنم مقایسه یه کانالی مثل بی بی سی با 10 میلیون پوند بوجه با یه کانالی که بودجه اش از کمک های مردمی تامین میشه درسته؟ من هم با نظر شروین عزیز موافقم به نظر من هم باید به نظرات این افراد بی هویت پاسخ ندادمن هم خیلی کم نظر میدم ولی این دفعه دیگه وقتی مزخرفات اون کیوان رو خوندم طاقت نیاوردم من اینجا بچه های خیلی خوبی رو میشناسم که همین بخش نظرات ISN رو مانند خاری به چشم همه کور دلان کردنمثل همین شروین عزیزمثل محمد عزیز با گزارشهای لحظه به لحظشمثل شاهین عزیزمثل پدرام عزیزمثل مستر دیش عزیز که خوشحالم بالاخره وبلاگش آپدیت شد.مثل مجتبی عزیزوبقیه دوستانی که الان اسمشون یادم نیست و با نام ناشناس نظر میدن وآخرین اخبار رو اعلام میکنند.من همیشه نظرات این دوستان رو میخونم مثلا دیشب با نظر فکر کنم پدرام عزیز تو پست قبلی فهمیدم اون کانال از یوتل ست فوتبال پخش میکنه.همیشه نظرات ISN رو بادقت میخونم.دست همه این دوستان رو میبوسم.ما هستیم تا کسانی مثل کیوان کور شوند.

  18. و مثل رنساس عزیزو مثل سیخونک عزیزگفتم اسم خیلی از دوستان خوب یادم نیست که امیدورام منو ببخشن.زنده باد جنبش ملی ما هستیم و آقای شهرام همایونو ننگ باد بر کور دلانی که ایران را به اینجا رساندند.در ضمن من خودم بهروزم گفتم تا حالا نظر ندادم. ( نگین من اسممو نگفتم)!!!

  19. Komala TV (11843 V) on E.Bird 9A @ 9° East

  20. مطلبی در همین باره:http://www.persiauk.com/article.php?id=46424

  21. نام آقای شهرام همايون در ليست wantedاينترپل به جرم تروريسم:بیدادگاهي در شيراز آقای شهرام همايون مدیر تلويزيون كانال يك را به تروريست محكوم كرد و از پليس بينلملل خواستار تحويل دادنش به ايران شده اند. نام آقای شهرام همایون در لیست Wanted وبسایت رسمی اینترپل به جرم تروریسم:http://www.interpol.int/public/Data/Wanted/Notices/Data/2009/32/2009_22132.aspواقعا به جناب آقای شهرام همایون عزیز شادباش می گویم.رژیم خونخوار جمهوری کثیف اسلامی بار دیگر ثابت کرد از آقای شهرام همایون و جنبش ما هستیم بی نهایت می ترسد.

  22. *** دوستان عزیز لینک اینترپل را پشت سرهم قرار دهید تا باز شود.

  23. واقعا درود بر شرف آقای شهرام همایون گرامی

  24. حالا دادگاه شيراز به كنار …..خود اينتر پل تحقيق كرده تا اسمشو تو ليست تروريسم قرار داده…شهرام همايون= محمد علي همايون = شهرام شارلاطانهمانند ميلاد1 يك ديوانه رواني و 2زاري بيش نيست….مرگ بر همايون پدرسگ…دروود بر سعيد سكويي….يعني نجاسات سكويي به شارلاطان و كساني مثل ميلاد خيلي با ارزشه…((شهرام شارلاطان يعني موسوي موسوي يعني جمهوري اسلامي))قوري زاده يعني سبز . سبز يعني موسوي…موسوي هم همونه ميگه ولايت فقيه نه كمتر نه بيشتر.پس مرگ بر همايون و ميلاد و تمام شما سبز هاي موسوي.

  25. لوگوي شبكه ايراني persian star tv بر روي ماهواره هاتبرد روي اير رفت.فركانس: 10853

  26. دوست عزیز (نا شناس)درودنا شناس جان محمدعلی همایون کسه دیگه ای هست.اگه منظورت محمد علی همایون کاتوزیان هست تو ویکی پدیا اسمش رو جستجو کن ببین.شاید کمی او را بشناسی!و بعد قضاوت کنی!(البته اگه بلد باشی،با این فحش هایی که نوشتی!)بدون که رهبر جنبش سبز مردم هستند نه موسوی!امیدوارم محمدعلی همایون را بشناسی و دیگه به شهرام همایون نگی.البته محمدعلی هم در اکسفورد درس میده قصدم توهین به کسی نیست. اگه یادت باشه 3 خرداد 87 ماهستیم.تن رژیم لرزید.از بزرگتر ها بپرس بهت می گن!امیدوارم ناراحت نباشی ولی خوب اسم و نشونی اشتباهی داشتی.به زودی می فهمی.با مرگ و فحش هم کارت به جایی نمی رسه.اگه با میلاد مشکل داری یا شهرام همایون بهشون ایمیل بزن.شاید سوءتفاهم باشه دوست خوبم.نیازی به فحش و مرگ و دعوا نیست.امیدوارم در زندگیت هیچوقت راه اشتباهی نری!همچنین امیدوارم از حرف هایم ناراحت نباشی.بدرود.

  27. خبر جديد:شبكه انديشه به فركانس قبلي خود برگشت.

  28. قبول كردن اين موضوع آقاي همايون غير قابل قبوله.چون اين جوري هر دادگاهي ميتونه هر كسي را محكوم كنه و اينترپل هم اون شخص را تحت تعقيب قرار بده !آخه هر چيزي سند و مدرك محكم ميخواد اين موضوع موضوع ساده اي هم نيست اون هم از اينترپل!!!!!!


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

