نگاشته شده توسط: iransat4 | مارس 7, 2010

ISN هشت ساله شد آغاز نهمین سال فعالیت این مجوعه اینترنتی

امروز به شمارنده سالگرد این مجموعه اینترنتی یک سال دیگر اضافه شد و حالا ما دوستانی که در گذر زمان در این دنیای مجازی همچنان در کنار هم هستیم آغاز نهمین سال را به فال نیک می گیریم و از آنجا که هنوز امکانات و شرایط محدودی داریم به جشن مجازی بسنده می کنیم. با این امید که تا سال آینده در چنین روزی تحولات خوبی را تجربه کرده باشیم.

برای من به عنوان عضوی از این گروه اینترنتی بار دیگر این فرصت بدست آمد تا از همراهی همه شما دوستان عزیز تشکر کنم از میلاد که در طول ماه های گذشته این سایت را بخوبی اداره کرده و حالا مطمئن هستم که دیگر نبود من نظیر آنچه در ماه های نخست سال گذشته اتفاق افتاد باعث وقفه در این سایت نخواهد شد.

شما که طی سال های گذشته با این مجموعه همراه بودید بخوبی میدانید که هر سال در سالروز تولد این سایت یک سوال را به نظر سنجی میگذاریم. اما اینبار برخلاف همیشه بجای اینکه بپرسیم «آیا لزومی به ادامه کار این مجموعه اینترنتی می بینید یا خیر» می پرسیم چه پیشنهاداتی برای بهبود فعالیت ها و چه انتقاداتی از کار ما در طی سال گذشته دارید. برای اینکه بدانید اینک تا چه اندازه نگاهمان به آینده است.


Responses

  1. سلام به همگی هشتمین سالگرد فعالیت isn رو بهتون تبریک میگم ایشالا همیشه توی کارتون موفق و پیروز باشین.برا من که ماهواره بدون این سایت برام معنی نداره من 3 سالی میشه هر روز چند بار به اینجا سر میزنم اما کمتر نظر میدم بیشتر نظرات دوستان رو میخونم

  2. Ba doorde bikaran be tamamiye Iraniane aziz, ve be hameye Farsi zabonhaye in doonya,man ham be nobate khodam 9 salgarde in seit internetiye melli-madomi ra be khtmate janabe sahande azizva be tamiye dostan tabrik arz mikhonam,be omide piruziye IRAN,,

  3. سلام منم به 8 ساله شدن isn رو به همه تبریک میگم.

  4. Mohammad ……سهند و میلاد1 , عزیزان من خسته نباشید.هشتمین سالگرد این مجموعه اینترنتی موفق را به شما عزیزان تبریک می گویم.امیدوارم همواره سلامت و موفق باشید و این مجموعه اینترنتی روز به روز به اهداف و ایده آلهایی که مدنظرتون هست نزدیک تر بشهدر مورد پیشنهاد والا به نظر بنده بهتر هست در بخش پیامها و نظرات کاربران کنترل نظرات فعال باشه و نظرات توسط نویسندگان و مدیران پس از تایید منتشر بشهتنها پیشنهاد من این بود و انتقادی هم ندارم.باز هم از شما دو هموطن عزیز و بزرگوار تشکر می کنم و از عزیزانی هم که به بنده لطف داشتند ممنونممرسی

  5. سهندجان دوست نادیدهمن هم آغاز نهمین سال فعالیت آی اس ان را به شما ، میلاد و همه همراهان تبریک عرض می کنمبه امید آینده ای بهتر و درخشان تر

  6. سلام به همه دوستانISN را نه تنها متعلق به شخصي خاص كه متعلق به تمام بازديد كنندگانش ميدانم و به همين دليل،هشتمين سال فعاليت ISN را صميمانه خدمت يكايك دوستداران و كاربران آن تبريك ميگم و جا داره يك تشكر ويژه از « سهند » نازنين بكنم كه طي اين هشت سال با تحمل سختي‏هاي زياد و پشت سر گذاردن فراز و نشيبهاي فراوان، با صبر و حوصله و رعايت انصاف و ادب و حفظ و رعايت اصل دموكراسي و آزادي بيان، توانست جايگاه و اعتبار ويژه‏اي براي ISN در دنياي مجازي و بين بازديدكنندگان و اصحاب رسانه بعنوان يك منبع موثق دراراي تخصص و قابل اطمينان بي‏طرف،دست و پا كند.« سهند » نازنينم،صميمانه دستت را مي‏فشارم و بهترين‏ها را براي شما دوست نازنينم آرزو مي‏كنم.همچنين جا داره از « ميلاد » نازنين و گرامي هم تشكر خاص و يژه‏اي كرده و يك خسته نباشيد هم خدمتش عرض كنم و اين روز را خدمتش تبريك بگم، كه در طول تمام اين سالها مثل يك عضو،يار دلسوز و دوست واقعي در كنار سهند و پشت ISN ايستاد و آن را همه گونه ياري و حمايت كرد و با تحمل تمام سختي‏ها و مصيبتها همچنان همراه اين مجموعه باقي ماند و خواهد ماند.سلامتي و موفقيت همه دوستان را آرزومندم.زنده با د آزادي،بر فراز باد پرچم زيبا و پرصلابت 3رنگ شير و خورشيد نشان كشورم،به اميد فردايي بهتر در ايراني آزاد.

  7. با درود.سهند نازنین آغاز نهمین سال فعالیت ISN را به شما گرامی و تمام بازدیدکنندگان عزیز ISN شادباش می گویم.سهند نازنین از شما بابت تمام زحماتتان در طی این سال ها واقعا سپاسگزارم و به شما خسته نباشید می گویم.*** از تک تک بازدیدکنندگان عزیز ISN هم بابت همراهی شان و حمایتشان از این مجموعه اینترنتی سپاسگزارم.***به امید آزادی ایرانپاینده ایران و ایرانیتا آخرین نفس ما هستیمزنده باد آزادیزنده باد دموکراسیزنده باد شاهزاده رضا پهلویموجم اگر می روم گر نروم نیستمهستم اگر می روم گر نروم نیستممرگ و ننگ بر رژیم جنایتکار جمهوری خونخوار اسلامی در تمامیت و کلیتش

  8. سلام به سهند عریز و میلاد گرامی بنده هم به سهم خودم تولد سایت رو تبریک میگم امیدوارم که موفق و پایدار باشید.

  9. test

  10. سهند و میلاد عزیز آغاز نهمین سال فعالیت سایت ISN را به شما و سایر دوستان تبریک عرض می کنم و امیدوارم همچنان با موفقیت به کارتان ادامه دهید با تشکر از شما از طرف یک همراه همیشگی

  11. سهند جان، هشتمين سال فعاليت ISN را به شما،همه دوستان و مراجعه كنندگان و اگه ميلاد خان سلاخيمون نكنه و دوباره به 3ميخمون نكشه يا يهو ناغافل با موشكي چيزي در پاسخ تبريكمون نزنه وسط برجكمون جون مركمون نكنه به ايشان هم يواشكي جوري كه باعث عصبانيت و انفجار عصبيش نشه تبريك ميگم.ايشالا براي 80 سالگيشم بياييم تبريك بگيم.

  12. ان شاالله امسال سال اخرت باشه سهند به اميد خدا بميري 10 مين سالت را نبيني.

  13. salam dostan aziztabrik migam be in team gavi ke ingadar portalash va sakht kar mikonidmAN hade agal rozi 5-6bar sar mizanammovafag bashidbe omid irani azad

  14. من حدود دو سال بود که این مجله اینترنتی رو میخوندم ولی نظر دادن رو تقریبا از وقتی که شبکه های ایرانی رو w3 اومدند شروع کردم چون خواستم از این کارشون دفاع کنم به هر حال به دو دوست بزرگوار یعنی سهند و میلاد عزیز که همانطور که گفتم از مدتها پیش آنها را دنبال میکنم تولد این مجموعه رو تبریک میگمداشتم به این فکر میکردم که اگر در ایران ماهواره آزاد بود اکنون همه ما بچه هایی که عاشق ماهواره بودیم در کنار هم یک سایت چند زبانه پر قدرت میساختیم که علاوه بر ایران بسیاری از سایر کشورها نیز از آن بازدید میکردند و به جای flysat به سایت ما سر میزدند که با توانایی که از بچه های ایرانی سراغ دارم بسیار قویتر از سایتی مثل flysat میتوانستیم داشته باشیم.الان به جای اینکه در مورد کیفیت شطرنجی شبکه ها صحبت کنیم در آخر سال باید با هم در مورد این که کدام پکیج ایرانی موفق تر عمل کرده با هم تبادل نظر میکردیم.من موافق شاهنشاهی نیستم ولی اعتقاد دارم اگر حکومت شاهنشاهی در ایران بر قرار بود ما حداقل در زمینه ماهواره پیشرفتهای شگرفی میداشتیم.فیلمهایمان در آن زمان با زیر نویس عربی در کشورهای عربی طرفداران بسیار زیادی داشت. در آن موقع سینمای هندی که هم اکنون ایرانی ها برایش سر دست میشکنند یکی از رقیبهای جدیش را سینمای ایران میدیدهمان فیلمهای هندی که امروز در ضرغام تی وی پخش میشود در زمان شاه به همان سبک احساسی اما ایرانی ساخته میشد (ولی آن فیلمها مستهجن بود!!! اما حالا با سانسور فیلمهای هندی!، اسلامی میشود).اما آن فیلمها تبلیغ ایران و تمدن ایران را میکرد اما اکنون در همان کشور بلا زده ایران تبلیغ تمدن هند میشود و سینمای ایران به یک سینمای لوس و آبکی تبدیل شده.اما آیا درک این نکته برای شما راحت است که با وجود این همه بدبختی ها شبکه هایی مانند MITV با پرچم تازی جمهوری اسلامی برای ایران برنامه پخش میکنند با آن روسری مسخره مجریان که خود مقامات جمهوری اسلامی نیز آن را به تمسخر میگیرند. آیا آگهی گرفتن از فلان جا به این قدر کوچک و تحقیر کردن خود ارزش دارد؟یاد رضا فاضلی بزرگوار بخیر که میگفت: تو پول بده من واسه تو شب رو روز میکنم.ببخشید که نظرم یکم که نه دوکم طولانی شد به هر حال اینا شاید یه ذره کوچکی از دردهای جوانان امروز ایران باشه.

  15. تبریک به سهند و میلاد عزیز و همه دوستداران این سایت .باآرزوی بهاری سیز و شکوفا

  16. Sahand Jan Man Behet Tabrik Migam

  17. سلام سهند عزیزمنهم آغاز نهمین سال تاسیس ایرانست رو بهت تبریک می گم و جا داره از میلاد عزیز هم بابت سرپا نگه داشتن ایرانست خسته نباشید و تبریک بگویم.به کوری چشم حسود و بخیل (خودش می دونه کیه) امیدوارم ایرانست سالهای سال سرپا و قوی به راه خودش ادامه بده.بهتره لگنهای مجازی عوض چرند نوشتن در بخش نظرات یه خورده دست از حسادت بردارند و عوض حسادت به مقدار سواد و فهمشان رو زیادتر کنند و راه جذب مخاطب و همچنین پربارتر کردن وبلاگشان (مستراح مجازی) را یاد بگیرند.موفق باشی دوست عزیز

  18. درود منم به نوبه خودم تبریک میگم امیدوارم که 100دمین سالگردو تبریک بگم منو یکی از هواداران این سایت بحساب بیارین که زیاد پیام نفرستم ولی از فرمایشات دوستان استفاده می کنمراجب پسرکی که به اسم کیوان و بقول بچه ها مستراح مجازی میشناسیدش انقدر رفت رو نروم حتی با زبون خوش گفتم فحش خواهر و مادر کشید دیگه عصبی شدم که یک روز تمام صرف کردم تا شناساییش کنم قبلا یکی نوشته بود در آلمانه اما نیست حتما خودش بوده رد گم کنی گفته بوده. فعلا چیزی نمیگم چون قراره بهم یک قولی بده اگر دیدم به قولش عمل نکرد بعد میام و هویتشو فاش کنم میکنم برای اینکه بدونه شناسایی شده واسش پیام دادم و نشونی دادم اگه گوش نکنه همه میفهمن که کیه کجاست و چیکار میکنه و ایشالله که پسر خوبی بشه و خودشو بیشتر از اینها به دردسر نندازه توضیحات بیشترو به خودش دادم منتظر واکنش هستم تا منم واکنش نشون بدم

  19. سهند جان منم به تو تبریک می گم فقط اگه میشه قسمت نظراتت را haloscan کن که مثل کانال رنگارنگ نشه

  20. ماورای احتمال http://beyond-probability.orq.ir

  21. کیوان وقت نداریا باید سریع جواب بدی من احساس کنم داری می پیچونی افشاگریت میره بالا در مستراح مجازیت که تخته شد راجب کاری که ازت خواستم فکر کن تا عصبانیتم بخوابه.سهند جان میلاد جان و بقیه دوستان وبلاگ این پسرک افسار گسیخترو از الان تعطیل شده بدونید چون نمیتونه با فاش شدن هویتش ادامه بده

  22. با درود و شادباش فراوان به شما به واسطه ورود به سالی دیگر از فعالیت. دوستان با عزم و اراده کار خود را انجام بدهید. از حدود 5 سال است که با شما بوده ام و اینکه به عنوان مرجع بسیاری از اخبار مهم بوده اید را تایید می کنم. متاسفانه عده ای کم ظرفیت کامنت هایی ناشایستی میگذرانند که از مدیریت تقاضا دارم اونها را تحت کنترل در آورده.باز هم تبریک می گم.

  23. خبر فوری شبکه کانال یک شهرام همایون بر روی ماهواره یوتسلت w3 ایر رفت.فرکانس 10720h22000 1/u2

  24. کانال یک متعلق به آقای شهرام همایون و جنبش ملی ما هستیم دوباره در ماهواره یوتلست W3A به روی ایر رفت EUETELSAT W3A10721H220001/2اگر هنوز کانال یک در لیست فهرست هایتان هست آنرا پاک کرده مجددا اسکن نمائید

  25. با درود به سهند گرامی و میلاد عزیز و دیگر دوستانسهند جان من هم آغاز نهمین سالگرد ISN را به شما و دیگر دوستان تبریک می گم و امیدوارم که این مجموعه سالیان سال فعالیت داشته باشد و هر سال بهتر از سال دیگر باشد.ضمنا روز جهانی زن رو به تمامی شیر زنان ایران تبریک می گم.دوستدار شما مسعود009بدرود-پاینده ایران

  26. وقت همه دوستان عزیز بخیر و تشکر از لطف شما. امیدوارم در کنار شما به عنوان عضوی از این گروه بتونم وظیفمو به نحو احسن انجام بدم.اگر هم به قول دوستی که نتونسته شادیشو پنهان کنه نبودم در اون صورت دوستان دیگه این راهو ادامه میدن. مطمئن باشید isn دیگه چه با من و چه بدون من به راه خودش ادامه میده. هر کدوم از بچه های این گروه از میلاد گرفته تا تک تک این بچه هایی که پیام هاشونو می بینید و دوستان نادیده ای که با هم بزرگ شدیم و از هم یاد گرفتیم نظر دادیم گاهی دعوا کردیم و حتی از دست هم عصبانی شدیم. همونطورم که می بینید هر کدوم نقشی در این گروه داریم. اینکه می بینید بلافاصله بعد از روی ایر رفتن یک کانال همه در این سایت مطلع میشن بخاطر همین کار گروهیه.در مورد پیام های نا مربوط چشم از این به بعد همونطور که می بینید پیام ها کنترل میشه. با اینکه اینطوری برخی از دوستان بیکار میشن.یک خواهشی هم از دوستان دارم اینه که دیگه به هیچ عنوان در مورد سایت های دیگه ای که قصد ماهیگیری از آب گلالود دارن اینجا صحبت نکنید. برای من شخصا نه مهمه که کی هستن نه مهمه که افشاگری بشه در موردشون. پس لطف کنید اونهارو به حال خودشون بذارید و اگر میخواید به اهدافشون نرسن به اون سایت ها یا وبلاگ ها نرید. دیگه هم که پیام ها کنترل میشه و جلب توجه کردن این وبلاگ ها جلوگیری می کنیم.رامین جان متاسفانه از هالواسکن دیگه نمی تونیم استفاده کنیم سرویسو تغییر دادن.

  27. مسعود009 عزیز دوست قدیمی خوشحالم پیامتو دوباره می بینم امیدوارم که در تمامی مراحل زندگیت موفق باشی

  28. با درودکانال یک در ماهواره من نویز داره واسه همه همین طوری هست?

  29. با تبریک به شما سهند عزیزWWW.SATNEW1.BLOGF.COMWWW.SATNEW1.BLOGSKY.COMWWW.SATNEw.PERSIANBLOG.IR

  30. با تبریک به شما سهند عزیزWWW.SATNEW1.BLOGF.COMWWW.SATNEW1.BLOGSKY.COMWWW.SATNEw.PERSIANBLOG.IR

  31. کانال یک دوباره قطع شد

  32. کانال یک هم اکنون از روی ایر برداشته شده. امیدوارم مشکل حقوقی نباشه

  33. ten tv رو خيلي شفاف در تلستار دريافت مي كنم

  34. یک پیشنهاد:سایت های PTC متعددی در اینترنت مشغول فعالیت هستند. اساس کار این مراکز، نمایش تبلیغات سایتهای اسپانسر و تبلیغات برای مراکز تجاری و موسسات مربوطه است. بطور خلاصه عرض میکنم، در این قسمت یکی از این PTC ها رو به شما معرفی میکنم که تقریبا میشه گفت از بقیه خیلی بهتره. اولا به ازاء هر کلیک 10 دلار پورسانت میده و ثانیا یک شرکت کاملا مطمئن و قابل اعتماد هست. بعلاوه با AlertPay و PayPal هم کار میکنه و این یعنی پورسانت ها به حساب مطمئنی منتقل میشه. زیر مجموعه گیری و گسترش دامنه فعالیت هم از دیگر مزیت های این سیستم هست.برای ادامه مطلب به سایت زیر بروید:http://dollarestan.tripod.com

  35. بعد از ظهر امروز کانال یک را با شطرنجیشدن تماشا می کردیم تا اینکه دوباره قطع شد دوستان توجه داشته باشند که این شطرنجی شدن کانال یک ربطی به پارازیت نداشت چون وقتی که کانال یک شطرنجی شد من سریع کانالهای دیگر راهم چک کردم و همه آنها صاف صاف بودند.اگر پارازیت بود چون تمام کانالهای فارسی زبان بر روی یوتلست دبلیو 3 آ بر روی یک فرکانس است آنها نیز باید شطرنجی می شدند که نشدند در ضمن من سایت http://WWW.FLYSAT.COM نیز چک کردم و در آنجا خبری از بازگشت CHANNELONE TV را بر روی سایتشان اعلام نکرده بودند شاید پخش آزمایشی بوده یا شهرام همایون قرار بوده امروز پول ایر تایم را بپردازد و نپرداخته دوباره قطعش کردندخلاصه مشکل شهرام همایون مشکل مالی استاگر غیر از این بود تا حالا بقیه شبکه ها مخصوصاً سیمای آزادی تا حالا 1000 باره قطع شده بود خدا کند که مشکل شهرام همایون زود حل شود و زودتر بر روی ماهواره باز گردد

  36. """"لطفا نظر من را تایید کنید""""میدونم که نباید دیگه راجب وبلاگ دیگه حرف بزنم اما یکاری کردم که حتما باید بهش بگم خواهش می کنم تایید کنیدمن کیوانو مجبور کردم وبلاگشو ببنده چون واقعا رفته بود رو نروم اما حالا باهاش حرف دارم. 1- تو مرام ما نیست از اینکارها بکنیم آقا کیوان اگر هم تعطیل نمی کردی من لوت نمی دادم. این به فحشایی که دادی در. تقصیر خودت بود2- اگر میخوای برگردی به آدرست برگرد نترس کاریت ندارم ولی بهتره یه اسم دیگه بسازی که با وبلاگ سهند قاطی نشه3- آدم با فحش و کینه بجایی نمیرسه ما اگه نمیکنیم دلیلش نیست که نمی تونیم ما نمیخوایم بلدیم خوبشم بلدیم همه جورشم بلدیم کردم که بهت ثابتشه اگه تهدید کردن باشه ما ختمشیم اما کار ناجوانمردانه نمی کنیم 4- چون فهمیدم مال جمهوری اسلامی نیستی نگران نباش داداش باهات کاری ندارم از فحشاتم کینه ای بدل نگرفتم خواستم بترسونمت روغن داغشو زیاد کردم تقصیر خودت بود فحش میدادی کفریتر میشدم5- ما انقدر شهامت داریم اگه کار بدی کردیم بگیم کار من خیلی بد بود قبول دارم نباید وارد مسایل شخصی میشدم اما تو شده بودی نباید کار بدو با بد جواب میدادم6- خلاصه اینکه خودت مجبورم کرده بودی اما خیالت تخت ما انقدر پست فطرت نیستیم حتی بدخواهمونو نمی فروشیمایشاالله که جوونمردی به کشورمون برگرده

  37. من فکر نکنم مشکل کانال یک حقوقی یا مالی باشهاحتمالا چون سیستم پخشش خوب نبود رفتفکر کنم تو همین روزها دوباره برگرده

  38. pedram جان منم همین فکرو میکنم چون اگر میخواست حقوقی باشه اصلا روی ایر نمی رفت.رنسانس جان این راهارو قبلا رفتیم جواب نداده. اگر مسئله اقامتیم حل بشه راه های خیلی زیادی هست که بصورت علنی باشه.صبر کنید دیروزود داره اما کاری که تصمیم گرفته باشم بکنم میکنم دیگه مابقیش بستگی به سرنوشت داره.آقا رامتین باز هم تکرار میکنم برای شخص من اصلا مهم نیست کی چی میگه لطف کنید وقت خودتون و خودمونو با مسائل بچه گانه نگیرید. می بخشید البته اینطور میگم ولی ما اینجا کارهای مهمتری داریم. سیستم ضعیف کامنت بلاگر هم باعث شده هرکی هی اسم عوض کنه یبار بخودش فحش بده یبار جواب بده و اینجوری جلب توجه کنه. ما هم نمیشناسیم و نمیدونیم کی چی میگه پس تمنا می کنم راجع به وبلاگ های دیگه صحبت نکنید برای ما اهمیتی نداره. از این به بعد هر پیامی راجع به وبلاگ های دیگه باشه چه خواهش و تمنا داشته باشه که تایید کنید و چه تعریف و تمجید از ما. ما با کمال شرمندگی تایید نمی کنیم.هر کس هم میخواد فحش بده میخواد تهدید کنه و خودشو تخلیه روحی کنه می تونه همچنان پیام بفرسته اما تایید نمیشه. همونطور که گفتم خوشحال میشیم این افراد هم خودشونو خالی کنن. هر کس یاد گرفت مودبانه پیام بفرسته که هر عقیده ای داشته باشه این فضا در اختیارشه ولی در غیر این صورت باید در عالم خود زندگی کنه و ما هم با این چیزا کنار نمی کشیم یه ماشین حساب بزنید تعداد فحش هایی که توی 8 سال شنیدیم و تعداد تهدیدارو تخمین بزنید و بعد سبک سنگین کنید.

  39. سهند نازنین امیدوارم هر کجای دنیا که هستین همیشه شاد و پیروز و سالم و موفق باشی و همیشه زنده باشید.سهند نازنینم امیدوارم هرچه زودتر رژیم اشغالگر جمهوری خونخوار اسلامی نابود شود تا همه ایرانیان آزادیخواه و میهن پرست که مجبور به ترک اجباری ایران دربندمان شدند بار دیگر به ایران بازگردند.مرگ و ننگ بر این آخوندهای بی شرف جنایتکار خونخوار چپاولگر که ایرانمان را نابود کردند و میلیون ها ایرانی را مجبور به ترک اجباری ایران کردند.سهند عزیزم مطمئن هستم جدایی از ایران برای شما دوست خوبم بسیار بسیار سخت و مشکل بوده است.من شخصا اگر یک لحظه از ایران دور بشم خواهم مرد…سهند گرامی قول شرف می دهم تا آخرین لحظه زندگیم برای آزادی و رهایی ایران بجنگم.سهند عزیز آرزو دارم روزی در ایران آزاد در میدان همیشه شهیاد شما دوست عزیزم را از نزدیک ببینم.تا آخرین نفس ما هستیم , می جنگیم , میمیریم , ایرانمون رو پس می گیریمبه امید آزادی ایران

  40. سهند جان راستی یک پیشنهاد داشتم:اگر بتوانید در کشوری که هستید مجوز راه اندازی یک ماهنامه حرفه ای درباره "اخبار رسانه های پارسی زبان و تحلیل راجع به آنها" را بگیرید واقعا عالی می شود.به نظر من این ماهنامه می تواند به 2زبان "پارسی و انگلیسی" باشد و بعد از مدتی در سراسر جهان عرضه شود و از طریق رسانه های پارسی زبان برای آبونمان شدن تبلیغ شود.سهند جان این ماهنامه را می توانید از طریق فروشگاه های ایرانی در کشورهای مختلف در جهان عرضه کنید.***بعد از مدتی که هر ماه این ماهنامه عرضه شد هم می توانید این ماهنامه را برای ماهایی که در ایران هستیم برای دانلود روی سایت قرار بدین تا ما هم بتوانیم این ماهنامه را بخوانیم.سهند جان به نظر من اگر اسم این ماهنامه " ستاره" باشد خوب است.مثلا " ماهنامه ستاره زیر مجموعه ISN".این ماهنامه می تواند بصورت یک مجله حرفه ای با ورقه های گلاسه و رنگی باشد.نظرتان چیست؟

  41. سلام دوست منوبلاگ خوبی داریدخوشحال میشم با شما تبادل لینک کنماگر دوست داشتی می تونیمنو با نامچت روم دختر پسراhttp://chatmto2com.mihanblog.com/لینک کنید و در وبلاگ من قسمت ارسال لینک لینک خودتون رو ارسال کنیداگر مایل بودی میتونی با قرار دادن لینک باکس ما در قالب خود آمار خودتون رو چند برابر کنید فقط چون لینک باکس ما تازه تاسیس شده آمارش پایین هستش اما کمتر از 3 هفته آمارش 500 نفر در روز و به بالا میرهhttp://linkbox.mto2.com/

  42. خبـــــــــــر فوري،LNBهاي ضد پارازيت وارد بازار دبي شدند و تا چند روز آينده به ايران خواهند رسيد، كه پس از تست آنها در مناطقي كه پارازيت شديد زميني(منطقه ‏اي)وجود داره،و بدست آمدن نتيجه و ميزان بازدهي مطلوب با ميزان و نوع پارازيت موجود در ايران،بصورت گسترده وارد بازار بشوند. منتظر خبرهای تکمیلی در این مورد باشید.

  43. میلاد جان پیشنهاد خوبیه اما کارهای دیگه ای در اولویته امیدوارم همه چیز درست بشه.سیخونک جان از این چینی ها بعید نیست بخاطر پول ال ان بی ضد پارازیت هم درست کنن. چون میدونید اگر وارد بازار ایران بشه فروش بسیار بسیار زیادی خواهد داشت. امیدوارم خبر صحت داشته باشه و پارازیت های زمینی برای همیشه خنثی بشه که اونها هم پارازیتو متوقف کنن مردم از خطر بیماری های ناشی از این امواج نجات پیدا کنن. حتما اگر خبری گرفتی مارو در جریان بذار که ما هم اطلاعاتشو بدیم مردم تهیه کنن.

  44. اقاي رامتين خان . سهندخان . ميلاد جان:پيام اخر نه براي من مهم نبود كه شما اين كار رو با من كردي من عشقي كه به وبلاگ نويسي داشتم راش انداختم ….وقتي كه ديدم رامتين اسم شهر و نوشت اين كار و كردم …. بستم چون واقعا شك كردم كه تواز طرف جمهوري اسلامي باشي ….ولي الان نه …. شايد يه روزي برگشتيم و با ادرسي و نامي مختص خودم ..نه كپي از اسم سهند….سهند من و بخاطر هر كاري كه با تو و ميلاد كردم ببخشيد اين كار رامتين به من نشون داد كه اگه من شما را تهديد ميكردم شما هم بلديد اين كار را بكنين …من به ميلاد يك معذرت خواهي بزرگ بده كارم ..اميدوارم من و ببخشي ميلاد ميدوني كه چي ميگم…خيلي ازت معذرت ميخواهم واقعا كار من نفهمي بود كه با تو كردم….سهند از تو هم معذرت ميخوام اگه با اسم وبلاگت وبلاگ زدم . لوگو ت را كپي كردم تهديدت ميكردم و….اميدوارم همه شما اينقد بزرگ باشيد كه من را ببخشين …..دوست دار هميشگي شما عزيزانم …خدا نگهدار همتون براي هميشه…هيچ وقت از يادتون نميرم هميشه دوستتون دارم.پاينده و جاويد ايران.

  45. کیوان من هرگز شما رو نمی بخشم.هرگز از یادم نمیره که وبلاگ درست کردین,تصاویر پرنو درونش قرار دادین و نوشتین این مادر میلاده.شما با من مشکل داشتی, من نمی دانم مادر من که چند سال قبل فوت کرده است چرا شما به مادرم فحاشی های بسیار بسیار رکیک و زننده کردید.آقای کیوان این همه تهمت بهم زدین, این همه فحاشی رکیک به خودم و اعضای خانوادم کردین.هرکاری از دستتان بر می آمد انجام دادید برای اینکه بین من و آقای سهند گرامی اختلاف ایجاد کنید.بعضی موضوع ها هست که انسان هرگز نمیتونه فراموش کنه.من نیازی هم نمی بینم شما از من معزرت خواهی کنید چون من اصلا هیچ نیازی به معزرت خواهی شما ندارم , کاری هم اصلا با شما ندارم و شما را هرگز نمی بخشم.

  46. سهند عزيز سلامبرات آرزوي موفقيت ميكنم همچنين هشتمين سالگرد ISN رو بهت تبريك ميگم.اميدوارم و اميدوارم روزي اون دروغ 13 رو كه روزي توي وبلاگت گذاشتي (همون راه اندازي شبكه ماهواره اي ايرانست) به واقعيت بپيونده.

  47. کیوان جان تو هیچ جا نمیری تو گروه ما بودی و هستی اگر شرایطو برای ما طوری درست کردن که به همه بدید شک و تردید نگاه می کنیم این تقصیر ما نیست. متاسفانه بخاطر جویه که برای مردم ایران بوجود آوردن و همه رو بجون هم انداختن. اما نوروز با اینکه رنگ و بوی خودشو از دست داده فرصت خوبیه که کینه ها رو کنار بذاریم و از خودمون شروع کنیم کیوان جان اولین نفری هستی که پیشاپیش نوروز سال 1389 رو بهت تبریک میگم. امیدوارم که در کارهات موفق باشی.منتظر راه اندازی وبلاگت هستیم مطمئنم با علاقه ای که داری وبلاگ مفید و خوبیو راه میندازی

  48. ميلاد خان من بهت حق ميدم 100% تمام حرف هاي تو درست هست اره من قبول دارم كه اشتباه بزرگي كردم من نميدانستم كه مادر شما فوت شده و گر نه همچين كاري هيچ وقت نميكردم …فكر نكنم ديگه من را ببخشي…ولي من بايد ميگفتم كه تا هميشه پيش تو وسهند پشيمونم….هميشه….سهند جان الان تو رو شناختم عزيزم ….من به تو چي گفتم ..اونوقت واكنش تو رو ميبينم …اره درباره شرايط درست ميگي خوب ولي من نبايد اين بچه بازي ها را ميكردم سهند ……سهند ادرسي كه من جاش بودم متعلق به تو و ايرانست هست نه من ..از همين الان مال تو هست برو روش و به كارت ادامه بده من ادرس تو رو اشغال كرده بودم….سهند واقعا خيلي ازت معذرت ميخواهم…. الان شخصيتت را فهميدم …اميدوارم منو ببخشي من هم يك جزئ كوچكي از شما بودم اما ..نميدونم چي تحريكم كرد كه اين كار را بكنم ….منم نوروز را به تو سهند عزيزم و به ميلاد عزيزم و همه بر و بچه هاي ايرانست تبريك ميگم اميدوارم سال خوبي براي همه باشه…….سهند من وبلاگ نويسي را از تو اموختم و فهميدم …….تو استاد من هستي …منو ببخش سهند ..منو ببخش اون پيام بالا هم دستت درد نكنه كه بهت حرف بد زدم ..پاك كن…ايشالله 150 سال …باشي و ايرانست و داشته باشي…من مثل تو نيستم اميدوارم بتونم از اين به بعد در دادن خبر به شما كمك كنمو روزي كه به اونجايي برسم كه بتونم وبلاگ خوبي راه بيندازم با كمك تو اين كار و ميكنم…فداي همتون…

  49. سهند عزيزم ادرس شماiransatnews1 هم اكنون فقط يك پيام رويش قرار دارد كه متعلق به شماست اميدوارم اگه ميتونيد هر چه زودتر به من اطلاع دهيد تا پسورد را به شما بدهم كه بتوانيد علاوه بر اين ادرس از ادرس اصلي تان پخش شويد.سهند عزيزم از همين جا به من بگوييد تا پسورد را براي شما ايميل كنم..

  50. کیوان جان لازم نیست اینکارو بکنی. همینکه شهامتشو داشتی پیام بفرستی برای شخص من خیلی ارزش داشت. مرسی لطف داری. آدرسم نگه دار که وبلاگت راه افتاد بتونی اطلاع رسانی کنی.

  51. آقا کیوان دمت گرم خوشم اومدمن بازم شرمندتم که اونکارو باهات کردم خیلی عذاب وجدان گرفته بودم چه خوب که این قائله به خوبی و خوشی ختم شد و دیگه آشتی کنونو روبوسی عید خب تا فیلم گریه دارتر نشده ما بریم مخلص همه بچه های خوب ایرانی. سال 1389 پیشاپیش مبارک

  52. سهند عزيزم در هر حال ادرس متعلق به شخص شما و ايرانست هست…..قربونت برم …مرسي.

  53. سهند جان اگر كاري هم از دست من بر مياد بگو برات انجام بدم سهند عزيزم اگر بتوانيد با استفاده از كارت تي وي از صفحه تلويزيون عكس بگيريد وبلاگتان از نظر گرافيكي بهتر ميشود مخاطب بيشتري جذب ميكنيد…كارت تي وي حدودا 30 تومن مي باشد ….. من استفاده ميكردم ..هر كاري هم داشتي در خدمتتم اگر هم عكسي خواستين ميتونم براتون از صفحه تي وي بگيرم…..

  54. كانال يك به يوتلست دبليو3آ برگشت.با كيفيت صدا وتصوير عالي.

  55. خوشحالم كه بالاخره يك نفر اين جنابي را كه همه را به فحش ميبست متوجه اشتباهش كرد،جا داره همينجا ازش تشكر كنم.****************************حالا كه اين مساله بخوبي و خوشي حل شده يك چيزي را بايد يادآوري كنم،طرفدار هيچ شخص خاصي نبوده و نيستم و فقط و فقط طرفداري آزادي و حفظ حريم افرادم،« ميلاد »خان،شمايي كه از اين جناب فحاش بخاطر توهين‏هايي كه به خانواده شما كرده دلگيري و نمي‏توني اونو ببخشي،كه البته توي اين قضيه كاملا هم حقم داري،چطوري ميتوني خودت را بخاطر توهين‏هايي كه به ديگر كاربران اينجا(حالا با هر نظر و باور مذهبي و يا سياسي)كردي ببخشي؟چون شخصي مثل تو فكر نميكنه و يا باورهاي سياسي‏ش فرق داره بايد هرچي دلت خواست بهش بگي؟شمايي كه از اشتباه بچگانه يك نفر اينقدر ناراحتي كه هيچگاه نه ميتوني ببخشي و نه فراموش كني،چطوري بخودت اين اجازه را ميدي ديگران را « فاحشه زاده » خطاب كني؟وقتي توي چندتا پست قبلي ديدم كه يكي از كاربراي اين مجموعه را با اين لقب مورد هتك قرار دادي مجبور به نوشتن اين چند خط شدم،هرچند واكنش‏ت را خوب ميدونم چيه و طرف را فقط بخاطر طرفداري از ج.كثيف.ا و يا مخالفت با يك جريان يا گروه خاص مستحق اين القاب خواهي دانست.اما،بهتره هميشه انقدري بگيم كه تحمل شنيدن آن را داريم.موفق باشي.

  56. آقا کیوان سلام از این که می بینم با آقا سهند و آقا میلاد آشتی کردید به شما تبریک می گم امیدوارم هر سه نفر با کمک سایر دوستان همیشه در کنار هم باشیم و سایت ایرانست رو به روز رسانی کنیم عید را پیشاپیش به همه تبریک می گویم

  57. کنترل پنل خدا (طنز)http://www.gordab.com/content/wp-content/uploads/2010/01/god_panel.jpg

  58. تقدیم به بسیجیان همیشه در غزه(ساندیسیها) به مناسبت نزدیکی چهارشنبه سوری:بسیج یعنی روی حمام را ندیدنبسیج یعنی سر از مردم بریدنبسیج یعنی که جوراب را نشُستنچفیه چرک و خاکی سر بستنبسیج یعنی شپش بر ریش داشتنشعور اُشتران و میش داشتنبسیج یعنی تجاوز، چوب و آلتهمانا بوسه بر تخم ولایتبسیج یعنی سگ سید علی خاندُمی جنباندن بهر لقمه ای نانبسیج یعنی خیانت بر همه خلقبسیج یعنی تجاوز بهتر از جلقبسیج یعنی عبادت بهر پاداشبسیج یعنی مغز سایزِ یک عدد ماشبسیج یعنی ابوالفضل جای کورشبسیج یعنی همه اعدام و پاپوشبسیج یعنی سگ اعراب بودنبسیج یعنی ننه خراب بودنبسیج یعنی همه رای ها ربودنشعار مرگ بر خلقت سرودنبسیج یعنی عرق، بوی تهوعبه خود شاشیدن از هر تجمعبسیج یعنی همه هار بودنبه آستین خودت مار بودنبسیج یعنی که ما تحتت دریدنکه فردا در سوراخ موشی خزیدنکه فردا گر همه سبزان بجوشندزمین را از بسیجی ها بشویند————————-copy و paste شده (به همراه غلط گیری املایی) از سایت گُرداب

  59. آقای قره قروت گرامی به نظر من طرفداران رژیم اشغالگر جمهوری کثیف اسلامی همشون فاحشه زاده و بی شرف هستند.آقای قره قروت عزیز اگر من به "رامین تازی" می گویم فاحشه زاده چون واقعا این بسیجی ابله دروغگو فاحشه زاده هست.

  60. سهند نازنین واقعا به شما افتخار می کنم.واقعا درود بر شرفت.واقعا فرزند کوروش بزرگ هستی.سهند گرامی در مقابل بزرگواری و جوانمردی شما سره تعظیم فرو میاورم.

  61. *** خبر فوری ***تلویزیون کانال یک به مدیریت آقای شهرام همایون روی ماهواره یوتلست W3A با کیفیت صدا و تصویر بسیار عالی بر روی ایر رفت:1072022000HOR2/1Channel One

  62. آناتومی سید علی شیره ایhttp://www.gordab.com/content/wp-content/uploads/2010/01/khamenei_anatomy.jpg

  63. آقای قره قروت گرامی امیدوارم بزودی مشکل اقامت سهند نازنین حل شود تا من به فعالیت هایم در ISN در صورت صلاح دید سهند گرامی برای همیشه خاتمه دهم و برای همیشه با این مجموعه اینترنتی بدرود بگویم.آقای قره قروت از این پس هم سعی می کنم خیلی کمتر و به ندرت در قسمت نظرات ISN کامنت بگذارم.البته در بروز رسانی ISN به سهند نازنین تا زمانیکه سهند جان بخوان کمک می کنم ولی دیگر خیلی خیلی کمتر کامنت می دهم.با سپاس , موفق باشیدwww.iranazadkhabar1.net.tfمرگ و ننگ بر رژیم جنایتکار جمهوری کثیف اسلامی در تمامیت و کلیتشمرگ و ننگ بر بسیجی فاحشه زادهننگ بر اسلام کثیف اهریمنی و الله تازی جنایتکارتا آخرین نفس ما هستیمپاینده ایران و ایرانیبه امید آزادی ایرانموجم اگر می روم گر نروم نیستمهستم اگر می روم گر نروم نیستمزنده باد آزادیزنده باد دموکراسیزنده باد شاهزاده رضا پهلوی

  64. ميلاد خان،اصلا منظورم اين نبود كه شما فعاليتت را در بخش نظرات كم كني يا خاتمه بدهي،برعكس فكر مي‏كنم بعنوان كسي كه بيشترين تلاش و زحمت را در اين مجموعه براي اطلاع رساني به بهترين شكل مي‏كشي و بعنوان شخصي كه با تلاش و قبول زحمت بسيار باعث احياي دوباره اين مجموعه و برگشتنش به روزهاي خوب گذشته آن شدي حق مسلم(البته نه از نوع هسته‏ايت) هست كه بيشترين نظارت و نظرات را بگذاري و با كاربران در ارتباط باشي،در مورد ج.كثيف.ا با شما كاملا هم نظرم اما در مورد توهين به ديگران آن هم به اين شكل و شدت كاملا با شما مخحالفم و معتقدم كه شما بعنوان يكي از گردانگان اين مجموعه و مخالفان ج.كثيف.ا،بايد هم مانند سهند از شكيبايي و ادبيات متفاوتي در تقابل با اينگونه موجودات برخوردار باشي.قصد نصحيت يا سرزنش نداشتم،فقط بعنوان يك يادآوري دوستانه(هرچند كه ميدونم سايه اينجانب را با موشك والزاريات ميزني)خواستم اين نكته را بازگو كرده باشم.ادب مرد به زدولت اوست.موفق باشي.

  65. Drood bar hameye Iraniane azizVOA TV dobare dar Hotbird,FRq-12226ver,163003/4

  66. انقدر به همديگه توهين نكنيد خوبيت نداره

  67. رامتين صبا :ببخشيد من پيامتو الان ديدم نه اين كار تو بود همه چيزو عوض كرد اگه تو اين كار و نميكردي هيچي عوض نميشد…نه عذاب وجدان نداشته باش …من ازت هيچ دلخوري ندارم ازت ممنونم كه باعث شدي يه كدورتي از بين بره….گر انچه وبلاگ من با تمام مطالب و ارشيوش پاك شد ولي ارزشش خيلي هست كه من الان با سهند دوست هستم و با تمام بر و بچ ايرانست.قربووونت.

  68. همانگونه که دوستان اشاره کردند کانال یک برخلاف گذشته این بار با فیبر به روی ایر رفت و به همین خاطر کیفیت تصویر این شبکه بسیار بهتر از قبل شده لازم است به آقای شهرام همایون تبریک بگویم که با وجود تمام مشکلاتی که از طرف جمهوری اسلامی به ایشان وارد شد دوباره کانال یک را بر روی ایران پخش کردند———- تلوزیون فارسی صدای آمریکا نیز از روی فرکانس دیگر هاتبرد خود روی ایر رفتّFERQ:12226POL:VS/R:16300———-به نظر من هم حالا که این دوستمان کیوان از کارهای خود عذر خواهی کرده باید به او خوشامد بگوییم من به میلاد عزیز حق میدم اما ما که به کورش و آرش به خاطر آزادگی هایشان افتخار میکنیم باید حداقل قطره ای از خود گذشتگی های آنان را از خود نشان دهیم.به هر حال تصمیم با خودت است میلاد گرامی.شاید این هم مثل خیلی چیزهای دیگر به زمان نیاز دارد.!

  69. سهند عزيز ميلاد گرامي تولد اين وبلاگ رو با تاخير تبريك مي گم برقرار باشيد و خوشحالمحمدعلي


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

