نگاشته شده توسط: iransat4 | اوت 7, 2010

اطلاعیه تکمیلی تلویزیون میرحسین موسوی (رسا) منتشر شد تلویزیون ماهواره ای رسا دهه اول ماه رمضان افتتاح می شود

به دنبال خبری که پیشتر به اطلاع شما رساندیم سایت کلمه وابسته به میرحسین موسوی اخبار تکمیلی پیرامون راه اندازی شبکه تلویزیونی رسا (رسانه سبز ایران) را منتشر کرد. به گفته سایت کلمه شبکه رسا که پخش اینترنتی خود را روی آدرس http://www.rasatv.net آغاز کرده منشوری ده ماده ای را انتشار داده است که به بیان اهداف و اصول کلی این شبکه می پردازد.
در اطلاعیه جدید تلویزیون رسا آمده که تلویزیون ماهواره ای رسا در خارج از کشور ثبت شده و پخش برنامه هایش را در دهه نخست ماه رمضان آغاز می کند.
متن کامل خبر سایت کلمه و منشور ده ماده ای تلویزیون رسا:
با تشکر از مجتبی
   

Responses

  1. پخش فيلم Inkheart شنبه 16 مرداد ماه 1389از شبكه GEM CLASSICبرای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید:http://mtrpersian.blogfa.com/

  2. https:// sangandaz.com/fa/ https:// setarezard.com/fa/ http:// http://www.unblockproxysites.info/ http://muffonline.info/ http://hraicp- b7q.hraicp.info http://hraicp- s6v.hraicp.info http://hraicp- f4p.hraicp.info http://hraicp- h6a.hraicp.info http://hraicp- f4u.hraicp.info http://hraicp- f6i.hraicp.info http://hraicp- a4f.hraicp.info http://hraicp- v2d.hraicp.info http://hraicp- f1n.hraicp.info http://hraicp- p7r.hraicp.info http:// choseinsurance.co.uk http:// prrox.fileave.com/ http://oneprox.info http:// http://www.filtercow.info/ http://wocup.info/ http:// http://www.proxate.info http:// http://www.bypassschoolproxyserver.info/ http:// http://www.bypassschoolproxy.info/ https://bidard.com/fa/ http://findjump.info/

  3. سلام.10720 روي w3 پارازيت شد.بايد اقدام مقابله اي بر ضداين حروم زاده ها صورت بگيره.اعتماد به نفسشون زيادي رفته بالا.

  4. ناشناس جان الان هیچ پارازیت ماهواره ای روی یوتلست نیست. اگر در ایران هستی احتمالا پارازیت زمینی داری.

  5. هيچ پارازيتي روي يوتلست نيست

  6. سلام مجدد بر دوستان عزيز.بله … تنظيماتم به هم خورده بود.معذرت ميخوام.يکي از بهترين سايتهايي هستيد که نزديک چند ماهه ازش اطلاعات بروز ميگيرم.دمتون گرم.ممنون.

  7. الان نزديك يك هفته است كه در مشهد پارازيت روي يوتل ست وحشتناكه . اونقدر قوي هست كه علاوه بر قطع كامل همه برنامه هاي يوتل ست ، هاتبرد رو هم قطع كرده . ما الان روي يوتل ست هيچي نداريم و روي هاتبرد هم فقط بي بي سي ، پي ام سي و تي وي پرشيا رو داريم . حتي شبكه هاي لس آنجلسي رو هم قطع كرده . پارازيت اونقدر شديد هست كه چندين كانال ترك روي يوتل ست رو هم زده . روي هاتبرد هم حتي يورور نيوز و بي بي سي جهاني رو هم مختل كرده ولي به طور كامل قطع نكرده . پارازيت دقيقا از ساعت 11 صبح شروع ميشه تا اوايل صبح روز بعد . دوستان لطفا راهكار بدين من كلافه شدم هيچي براي ديدن نداريم

  8. سهند نازنین درود بیکران بر شما.سهند جان برایتان یک ایمیل فرستادم.لطفا اگر می شود ایمیل تان را چک کنید.با سپاس

  9. جنبش سبز ایران پیروز است . شما رسانید

  10. درودپس از چند هفته كه بار ديگر به نشاني شما آمدم انتظار ديدن منظره اي تازه از خانه اتان راداشتماگر بصورت سايت در آمده ايدكمي در قالب تارنما تغيير ايجاد كنيداز منظر من اين همان وب نوشت شما استو تنها عده اي بي شمار را از ديدنش محروم كرده ايدنيز از شما انتظار نميرفت كه اينگونهاز نظام ننگين حمايت كنيدم.موسوي جزوي از نظام استو هرگز آزادي را برايتان به ارمغان نخواهد آوردكه او همان است كه بر لبان و دستان برادران و خواهرانتان تيغ ميكشيداعدام ميكرد و به حبس ميكشيدبوسه بر دستان خميني ميزد و او را ميستودما به رسانه اي تصويري نياز داريم كه افرادي چون استاد سعيد قائم مقامي و ديگراني چونان او گردانندگانش باشند تا راستي و حقيقت گسترش يابدنه رسانه هايي كه تنها ميخواهندپالان خر را تعويض كنند.پاينده ايران زمينسرنگون اهريمنان.

  11. محمد:اول درباره كيوان ميتوني يه سري به وبلاگش بزني,خودت حالشوبپرسي,تااونجايي كه من ميدونم نظرهاي من وكيوان كاملاباهم متفاوت هست ميتوني ازميلاد1بپرسي آخه فكركنم باهم دوست باشن.دومن دربارت اشتباه كردم توهم لنگه اين ميلاد1هستي.الان جوزده شدي حاليت نيست,ميلاد1بهت روحيه ميده,توهم بيشتربه مزخرفاتت ادامه ميدي.توسرت بخوراين تحقيقاتت FA

  12. فرشته آزادی ابله من با آقا کیوان دوست نیستیم البته دشمن هم نیستیم.ایشون رو فقط میشناسم و کامنت های ایشون را گاهی اوقات در ISN می بینم.آقا کیوان هم مدتی هست در زمینه اطلاع رسانی و اخبار ماهواره زحمت می کشند.با اینکه با ایشون خیلی اختلاف نظر دارم ولی مدتی هست بهشون احترام میزارم.آقا کیوان وقتی ISN و وبلاگ ایران آزاد خبر و وبلاگ های دیگر توسط جمهوری کثیف اسلامی فیلتر می شوند محبت می کند آدرس های جدید وبلاگ ها را اعلام می کنند و از این بابت هم ازشان تشکر می کنم.برای آقا کیوان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در کارشان همیشه موفق باشند

  13. ارشك:سلام هرچندنظرهاي من باشماكاملامتفاوت هست,ولي درباره اين موسوي كاملاباهات موافقم وتوكامنت هاي قبلي بارها اينوگفتم,برهرحال موفق باشيFA

  14. با سلام به همگی:محمد جون من کاملا نظراتم درباره رنگارنگ مدت هاست عوض شده هر انسانی اشتباه میکنه و من هم جراتش را دارم و میگم که نظراتم درباره این رسانه کاملا اشتباه بوده و عوض شده.دوستان نظرات من و میلاد1 گرامی خیلی با هم فرق داره ولی مدت هاست با ایشون در خیلی موارد درباره وبلاگ ها همکاری میکنیم و بهشون احترام خاصی میگذارم همچنین به سهند…میلاد جون خواهش میکنم منتشر کردن ادرس های شما در مواقع ضروری باید انجام بشه و وظیفه من هست.در چنین مواقع کاملا مشخص میشه که ما با هم با اینکه کلی تفاوت نظر داریم ولی متحد و پشت هم هستیم.در برابر جمهوری اسلامی.

  15. سهند عزیزم با درود.متاسفانه به نظرم ISN کم کم دارد از خط و مشی خود خارج می شود و دارد تبدیل می شود به پایگاه اطلاع رسانی رسانه اصلاح طلبان.سهند گرامی به نظر من اگر خبری به عنوان خبر اعلام شود ایرادی ندارد ولی وقتی تا RASATV بیانیه جدید میدهد ISN فورا اعلام می کند و ISN از شخص میرحسین موسوی حمایت می کند آن موقع باید به من و امثال من حق بدین که احساس کنیم ISN دارد از اصلاح طلبان حمایت می کند و دارد از خط و مشی سابق خود کم کم دور می شود.سهند جان به نظر من حمایت از جنبش سبز مردم ایران به معنی حمایت از اصلاح طلبان نیست.البته این هم متوجه هستم که من و شما با هم صد در صد اختلاف نظر داریم و من خواهان بر اندازی و نابودی رژیم جمهوری کثیف اسلامی در تمامیت و کلیتش هستم و رهبره من و شخص مورد علاقه سیاسی من شاهزاده رضا پهلوی هستند ولی شخص مورد علاقه سیاسی شما سهند جان میرحسین موسوی است.من از خمینی گور به گور شده دجال بی نهایت متنفرم.سهند عزیز فقط امیدوارم با آمدن RASA TV پرچم ملی ایران پرچم3رنگ شیروخورشید ایران از ISN حذف نشود.سهند عزیز یک سوال هم داشتم.زمانیکه ISN تبدیل به یک سایت حرفه ای و چند رسانه ای شد آن موقع هم پرچم ملی ایران(پرچم 3رنگ شیروخورشید نشان) در گوشه ISN قرار خواهد داشت؟***البته همینجا باید این را هم اضافه کنم.سهند نازنین من در میهن پرستی و مبارز بودن شما دوست نازنینم حتی ذره ای شک ندارم.با اینکه با شما دوست خوبم صد در صد اختلاف نظر دارم ولی بی نهایت براتون احترام قائل هستم و بی نهایت بهتون علاقه دارم.با سپاسپاینده ایران و ایرانیزنده باد آزادیزنده باد دموکراسیمرگ و ننگ بر رژیم جنایتکار جمهوری کثیف اسلامی در تمامیت و کلیتشماهستیمزنده باد شاهزاده رضا پهلویدر اهتزاز باد پرچم 3رنگ شیروخورشید ایران

  16. ميلاد1:عقب مونده دوستي به اين چيزاميگن ديگه.احمق ميلاد1آفرين فوش بده چهره واقيعي توبه همه نشون بده,توكامنت قبلي دل هرآدمي واست ميسوخت.FA

  17. پخش فيلم Memento یکشنبه 17 مرداد ماه 1389از شبكه GEM CLASSICبرای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید:http://mtrpersian.blogfa.com/

  18. من از نوع اصلاحات و اصلاح طلبان متنفرم ولی از روزی میترسم که چهارتا فسیل مثل امثال اینهایی که شما طرفدارشونید ومن هم زمانی بودم سرکار بیایند اگر سهند بیانیه رسا تی وی را منتشر میکند چون این تلویزیون منشور دارد ولی تا کنون هیچ کدام از تلویزیون های لس آنجلسی منشور که چه عرض کنم یک نظر ثابت نداشته اند. ضیا , قائم مقامی, همایون, قابل احترام ولی اینها هیچ چی از شرایط امروز ایران نمیدونند . حتی فولادوند که من عاشق اندیشه هاش بودم وبه شدت تابو شکنی کرد اونقدر احمق بود که اومد ترکیه اینا گرفتن دهنشو سرویس کردن

  19. mehrdadsa:دوردبه شرفت خيلي آدمه بامنطقي هستي.FA

  20. میلاد ای اس ان مستقل عمل میکنه اگه شما بذارید این شمایید که تا یک رسانه مشخص پیام میده میای با شعار و صلوات ازش حمایت میکنی شما جوان هستی ولی عین ادمای 50 سال پیش فکر میکنی اگه این رسانه تا حالا ماندگار شده به خاطر عملکرد صحیح سهند عزیز بوده

  21. منشور رسانه رسا را خوانده ايد :شماره هفت قرائت دموكراتيك از قانون اساسي و آرمانهاي جمهوري اسلامي — واي بر ما

  22. farsi1www.teknologii.tk

  23. در مورد اخبار یکبار توضیح دادم ما هیچ سانسوری نداریم. خبرها بر اساس میزان اهمیتشون اولویت بندی میشن اونهایی که از نظر جامعه و مخاطبین بیشتر مورد توجه قرار میگیرن به تبع بیشتر راجعبشون صحبت میشه.دیگه فکر می کنم همه اینرو در مورد من بدونن که نه اصلاح طلب هستم نه موسوی و کروبی رو به عنوان رهبر قبول دارم. به عقیده من اصلاحات تموم شدست. اصلاحی نمی تونه صورت بگیره. نمیذارن.. اینکه ما فکر کنیم احمدی نژاد و خامنه ای کنار بشینن و موسوی و کروبی جاشونو بگیرن نهایت ساده انگاریه. این طرز فکر نشون میده نه جامعه خودمونو شناختیم نه برداشت منطقی از مسائل سیاسی کشورمون داریم.اما موضع من در برابر تلویزیون رسا، من از پیدایش چنین شبکه ای استقبال می کنم اگر این شبکه بتونه روی ایر بره یک تحول بزرگ رسانه ای در ایران شکل میگیره. اولا رسا به ضرر جمهوری اسلامی تموم میشه من شخصا در اینباره شک ندارم. با اومدن رسا جدال حاکمیت با اصلاح طلبان بالا میگیره و اینبار افراطیون ساکت نمیشینن و خودتون می تونید پیش بینی کنید که چه اتفاقاتی ممکنه بیافته.در ثانی ظهور تلویزیون هایی مثل رسا زمینه رو برای غیر دولتی شدن رسانه ها فراهم میکنه. ما نباید فراموش کنیم که تابحال رادیو تلویزیون غیر دولتی نداشتیم و به این شکل جامعه برای اولین بار عادت میکنه که احزاب و شخصیت های سیاسی هر کدوم برای خودشون رسانه هایی داشته باشند که در نهایت مردم بین این رسانه ها قضاوت کنن.بنابراین من پیدایش تلویزیون رسا رو مثبت می دونم و فکر می کنم ما بیشتر از اینها به شبکه های سیاسی با خط مشی و یا منشور های مختلف احتیاج داریم. به قول دوستان ای کاش همه شبکه ها برای خودشون منشور داشته باشن و هر دوره به یک سمت و سویی نرن.

  24. فرشته ازادی:نظرات من قبلا همانند شما بود اما اکنون کاملا متفاوت است.دلیلش هم بسیار واضح است خود شما به نتیجه ای میرسی که با فحاشی . لات بازی . هر ساعت به یک سویی و… نمیتوان کاری از پیش برد…..دوست من این شبکه از نخست ببین چه دلقک بازی هایی در اورده کدام یک به نتیجه رسیدند؟؟هخا؟؟ جریان اکثریت خاموش در هاتبرد؟؟کدامشون نتیجه بخش بوده و مورد توجه قرار گرفته؟با فحش دادن به شبکه های دیگه که چیزی درست نمیشه منم با همایون مخالفم خوب باید با سند و مدرک و .. ثابت کنم نه با فحش خوب تو فحش بده اون قطع میشه؟؟ بد تر مردم از بد دهنی تو زده میشن و میرن سراغ کسی که اول در نخست با دشمنانش و مخالفینش با ادب رفتار میکنه….لات بازی و فحاشی که کاری نداره همه میتونن من هم بشینم پشت تلویزیون یا رادیو بلدم یارو چاقو کش دزد تو خیابون هم بلده…به نظر داور همه بد و احمق و خر و وابسته به جمهوری اسلامی هستند اینجوری این میگه تمام شبکه های فارسی زبان!! و تنها خودش عاقل و بالغ هست.این شبکه یک سری مخاطبین خاص خودش را داره زمان هایی در بین مردم مطرح میشد ولی زود از بین میرفت…با نشان دادن عکس های زشت و مصخره و بی خود روی تصویر و دائم حرف مفت و زدن و نصفش فحش دادن به این و اون و یک مگابایت تلویزیون میخواهد ایران را نجات بده….اخه خودت فکر کن؟؟؟!!!!خیلی ها اول از این رسانه خوششون میاد ولی زود متوجه میشن.دوست من دلیلی نداره که یک فرد کار و زندگی و ارامش و تفریح خود را ول کنه و بشینه دائم با مردم سر و کله بزنه و بگه بخاطر ایران و بگه فرزند کوروش و ایران هست و به این چیزا افتخار بکنه و بیاد به مخالف خودش که هیچ گاه کمترین حرف زشتی نزده زشت ترین و رکیک ترین حرف هایی که در هیچ لات خانه ای وجود نداره به زبان بیاره.خوب این فرد یا روانی هست یا عقده ای یا هیچ بیننده عمومی نداره شما خودت فکر کن که در جمع خانه بین پدر و مادر . خواهر و برادر کوچیکتر و.. نشستی و بعد یک دفعه خیلی معذرت میخوام یکی توی تلویزیون به اون بگه کس کش زن جنده . فلان چیزم توی فلان جای مادرت . فلان چیزم تو دهن فلانی .و.. حرف ها این شد مبارزه؟؟؟ این شد تلویزیون همگانی؟؟؟ یعنی اکثریت مردم از این حرف ها خوششون میاد و دوست دارند؟؟اونوقت شما افتخار به چنین رسانه ای میکنی؟؟؟دوست من من الان به هیچ رسانه ای هیچ اعتقادی ندارم اگر هم هست خیلی کم.به امید خدا شما هم که الان غرق در این چیز ها شدی به خود میای و متوجه میشی..

  25. یک سخن دیگه هم موند که به فرشته ازادی بگم:شما خودت طرز مبارزه رنگارنگ را یک لحظه بهش فکر کن خنده ات میگیره…شما زنگ بزنی به داور بعدش سلام و احوال پرسی و… بعد یه خورده از اوضاع داخل ایران بگی فلان چیز گرونه فلان چیز ارزونه بعد داور 4 تا فحش به جمهوری اسلامی میده بعد شما میگی به امید پیروزی اقا داور ما پشتیبانتیم …ما فلانیم چنانیم و از این حرفا بعدش یک اسم مستعار میدی و تموم میشه میره داور هم شروع میکنه به همایون و پارس و سایر تلویزیون ها فحش دادن ……خوب این تلویزیون ها بد هستند شما که خوبی بگو مردم چکار کنند اوضاع داخل ایران . بد . خراب . گرانی هم هست..شما راه چاره ای داری؟؟؟خوب نظر رنگارنگ هم اینه:تجمع کردن …نه!!! توی دانشگاه تظاهرات کردن ..نه!!! سر و صدا کردن نه!!!فقط میگه متحد شو . دیده نشو….والسلام.این طرز فکر یک ادمی هست که اسم خودشو میگذاره مبارزه کردن با یک حکومت با این قدرت و نفوذ ….این شد مبارزه؟ و دائم هم به عالم و ادم فحش بده ..این مبارزش هست!!!واقعا که خنده داره !!!!حالا شهرام همایون یه تظاهراتی یک بگیر ببندی از همه مهمتر یک حرکت فیزیکی بین مردم ایجاد کرد و انجام داد!!!!مردم را به حرکت کردن و خودشون را نشان دادن وا داشت ….این رنگارنگ که به کسانی هم که در25 خرداد چند میلیون نفر ریختند تو خیابون شروع کرد فحش دادن و گفت چرا این کار را کردند هیچ بهایی به کسانی که کشته شدند نداد و ارزشی قائل نشد و مثل جمهوری اسلامی بک داستان مزخرفی برای کشتن ندا اقا سلطان در اورد و رفت پی کارش.در روز های مهم بعد از اون سر و صدا ها هم تا اون روز فرا میرسید صداش از رادیو هاتبرد قطع میکرد دوباره روز بعد وصل میشد…..فرشته ازادی من چندین و چند ساله این شبکه را میشناسم از تو بیشتر از زمانی که در تلستار12 بود . گاهی به هاتبرد می امد . گاهی رادیویی روی هاتبرد بود و اصلا شما نمیدانستی رنگارنگ چیه . پارس کیه؟ nitv کیه..کارنامه سیاه این شبکه برای همه روشن شده است.

  26. با درود به ميلاد عزيز وسهند گرامي وتمامي دوستان.دوستان عزيز بهتر است ديگر درمورد چنين شبكه اي يعني ننگاننگ صحبتي نشود.اصلا اين كانال ارزشي ندارد كه ما بخواهيم اينقدر درموردش اظهار نظر كنيم من در كامنت هاي قبلي هم گفتم همونطور كه دوست عزيزمون محمد گفتن اين شبكه وابسته به سازمان اطلاعات مركزي امريكاCIAهست وهم از خط ومشي جمهوري اسلامي حمايت مي كند وزبان اين كانال همانند زبان خود رژيم است وبارها گفته ام افرادي كه در اين كانال هستند افراد مزدور وخود فروخته ولات وبي سروپاهستند خواهش مي كنم دوستان اين موضوع رو همين جا ببنديد چونISNيك رسانه ملي هست كه افراد مبارز وميهن پرستي در ان وجود دارندكه اصلا بحث در مورد اين شبكه رو بي خود بي جهت مي دانند ميلاد عزيز شك ندارم كه شما هم با اين نظر من موافق هستيد وضمنا دوستان در موردRASATvخواهش مي كنم به منشور اين سايت توجه كنيد قوانين اين منشور به كلي از قوانين اساسي وپوسيده رژيم ننگين جمهوري اسلامي پيروي مي كند.بدرود وماهستيم.مرگ بر رژيم ننگين وجنايتكار جمهوري اسلامي در تماميت ودر كليتش.

  27. آقای میلاد شما که میگی رضا پهلوی رهبره خود رضا پهلوی چی میگه 100 سال دیگم بشینی بخاری در نمیاد خیالت راحت. رضا پهلوی فرزند نالایق شاه فقیده که جربزه پس گرفتن میراث اجدادشو نداشت. فقط بلده مصاحبه کنه چهارتا بیانیه آبکی بده همین و بسمردم به کی دل ببندن خب معلومه میفتن پشت موسوی و کروبی وقتی از کسی بخاری در نمیاد خب ملت بیچاره که نمی تونن تا ابد واسه رضا پهلوی صبر کنن که آقا کی دلش بخواد رهبرش شه. ملت خودشونو کشتن که رهبری کنه دیدن این اینکاره نیست.

  28. معرفی فیلم هفته mbc persia فیلم twilight چهارشنبه 20 مرداد ماه 1389برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید:http://mtrpersian.blogfa.com/

  29. برنامه این هفته پارازیت 15 مردادماه1389و فیلم حضور جواد خیابانی در راهپیمایی جنبش سبزبرای دانلود بر روی لینک زیر مراجعه کنید:http://www.4shared.com/file/DILl5raz/parazit-20100806.htmlوعکسی از چشمان هیز در شبکه طپشلینک زیر را کلیک کنید:http://www.tisfon.net/images/8uy23mjxj24nirjtxhmm.jpg

  30. Mohammad ……فرشته آزادیحالا دیدی ؟گوش کردی آقا KEIVAN چی میگن ؟به نصایح آقا KEIVAN گوش کن و به آغوش ملت برگرد هیم الکی اینورو اونور نرومنشور ده ماده ای این تلویزیون RASA TV رو هم خوندم اصلا مواضع و سیاستها و برنامه هاش رو نمی پسندم و قبول ندارم و با هیچکدام از این حرفهاش که فقط برای عوام فریبی هست موافق نیستم.یه مشت حرفهای تکراری که از همون دوران قبل از انتخابات( انتصابات ) سال 1376 بین اصلاح طلبان باب شده بود و هیچوقت به نتیجه نرسید رو اومده دوباره تکرار کردهامیدوارم که این RASA TV هیچوقت روی ایر نره اگه هم رفت به هر طریقی شده تعطیل بشه قطع بشه

  31. با سلام به همه دوستان عزیز:برای یاداوری….گذشتهhttp://www.mojahedin.ws/art_pics/320407_300.jpgاین اقارو یادتونه:بله هخا…یادتونه با چند هواپیما می خواست بیاد میدون ازادی برقصه….به قول این شبکه گذشته چراغ راه اینده ….واقعا حرف درستیه…دوستان یادتونه به اقای شهرام همایون چقدر این شبکه فحش و…میده و میگه ÷ول جمع میکنه میره قمارخونه چینی ها….یادتونه همین خانوم بدر و مهران عبدشاه می خواستن ایشون رو به دادگاه بکشونن …خانوم بدری می گفته به من بدهکاره…چی شد خانوم بدری ….یادتونه هر وقت ضیائ اتابای پول جمع می کرد می گفتن داره گدایی میکنه….اره بقیه شبکه ها خدارو شکر پول داشتن …اره پول نداده کمپانی های ستلایت….

  32. ادامه:پول نداده کارمندهای شبکه که حتی بعضی هاشون مورد سوء استفاده و بعضی هاشون هم جیبشون رو زدن….همین اقای شب خیز(شب خیس)که می گفت ما سیاسی نیستیم …چطور در تظاهرات سال گذشته سیاسی شدن و به پخش تظاهرات جنبش سبز پرداختن….میدونید چرا گفتن نکنه حکوت برگرده و ما جا بمونیم….شنیدم که کانال یک و جام جم می خوان یک بشن …کاش چنذ شبکه سیاسی دیگر هم این کا رو می کردن….چیزی که چند سالی هست که ما از انها درخواست می کنیم…در هر حال اگر این شبکه ها فکری به حال خودشان نکن …در اینده نزدیک با اومدن شبکه های پر قدرت و پر محتوا قافیه رو می بازند…..دوستان شاید بعضی از این حرفهایی که من زدم بعضی دوستان از ان ناراحت بشن…اما دوست عزیز ادم که گذشته رو نادیده بگیره …اخه چقدر …بس نیست که چند ساله بعضی اقایون مارو فریب دادن وهنوز هم ادعا دارن…..هخا و فرود فولادوند کجا هستد همین دو شخص که شبکه های سیاسی رو به مسخره گرفتن….زمانی که هخا و فرود فولادوند تازه شروع به پخش برنامه میکردن …من یادمه اقای نوری زاده گفتن….حکوت در اینده جنبش ها و رهبرهای رو در خارج کشور به راه می اندازد که بازیچه خود حکومت هستند…..

  33. درود.دوستان براي ديدن عكس داور ويسه وپرويز اين دو مزدور به سايت:meh-nej-esphahani.blogspot.comبرويد خواهش مي كنم براي ديدن عكس هاي اين مزدوران كه با قيافه هاي نحس ترياكي با يكديگر عكس گرفته اند توجه كنيد.

  34. سهند جانمیلاد۱ گرامیبا سلام مدتی پیش خبر موثق آغاز بکار تلویزیون من و تو و کاوش در آینده ای نزدیک را در بخش نظرات اطلاع دادم و حتی لینک وب سایت این تلویزیون حرفه ای رو هم در انتهای کامنتم قرار دادم . دوباره چند روز بعدش هم خبر آماده شدن یورونیوز برای پخش برنامه ها به زبان فارسی و نیز کانال خبری نیوز پرشن وابسته به فارسی وان را هم اطلاع دادم اما با کمال تعجب هیچکدام از این کامنت ها در بخش نظرات قرار نگرفت و حتی بعنوان خبر هم در صفحه اصلی انعکاس نیافت .ولی چون بار اولم نبود که کامنت میگذاشتم بنابراین اطمینان دارم که کامنت ها ارسال شده بود ولی مایل بودم و هستم بدونم چرا برای نمایش در بخش نظرات مورد تایید قرار نگرفتند و یا چرا اصولا در مورد تلویزیون من و تو اطلاع رسانی نمیشه ؟البته چند روز پیش بدون اشاره به محتوای پیام ها این سوال را در قالب کامنتی در بخش نظرات یکی از مطالب از سهند جان پرسیدم اما میلاد۱ گرامی ابتدا به تصور اینکه من رامین هستم حسابی برای اون بنده خدا بد و بیراه نوشت ولی مثل اینکه بعداْ متوجه شد که اشتباهی شده پاسخ داد که حتما کامنت ها ارسال نشده چرا که در غیراینصورت سهندگرامی کامنت شما رو تایید میکرده.با تشکرمحمدرضا 

  35. محمدرضا عزیز درود بیکران بر شما.محمدرضا جان باور کنید کامنت شما گرامی سانسور نشده است و صد در صد مشکل از بلاگر بوده است.محمدرضا جان خواهشا وقتی کامنت می گذارید از ارسال شدن کامنت مطمئن شوید.چون حتی برای خود من هم بارها پیش آمده است کامنت را ارسال می کنم ولی متاسفانه ثبت نمی شود.محمدرضا نازنین مطمئن باشید هرگز هیچ کامنتی در ISN سانسور نمی شود.فقط و فقط کامنت هایی که فحاشی باشد منتشر نمی شود.بقیه همه و همه منتشر می شود.محمدرضا جان اگر میشه دوباره آن خبرها را در قسمت نظرات قرار دهید تا درباره آنها در صورت لزوم من یا سهند نازنین اطلاع رسانی کنیم.با سپاس فراوان

  36. TESTTEST

  37. *** قابل توجه سهند عزیز و آقا شروین***آقا شروین همین الان آقای شهرام همایون گرامی در برنامه شان ایمیل شما را کامل کامل خواندند و طرح پیشنهادی و انتقادهای شما نازنین را کامل روی برنامه هایشان خواندند.با سپاس فراوانماهستیم

  38. میلاد۱ گرامیبا سلام و تشکر از شما و سهند نازنینخبرها این بود که :تلویزیون حرفه ای دیگری بنام من و تو تی وی وان بزودی پخش برنامه های خودشو از طریق ماهواره از شهر لندن آغاز خواهد کرد.گفتنی است این شبکه در حال حاضر و بصورت همزمان در حال تجهیز استودیو و تهیه برنامه هایی از جمله مسابقه آشپزی بفرمایید شام ؛ مسابقه های غیرحضوری از طریق سایت اینترنتی ؛ آزمون خوانندگی در قالب برنامه ای با نام گوگوش آکادمی و غیره می باشدضمنا مدیران این شبکه قصد دارند شبکه دیگری با نام کاوش را نیز بزودی راه اندازی نمایندhttp://www.manototv.com/Public/Home.aspxــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهمچنین شبکه های تلویزیونی فارسی 2 و فارسی نیوز هم به زودی آغاز به کار می کنندشبکه های تلویزیونی فارسی 2 و فارسی نیوز را هم شرکت پشتیبانی کننده فارسی 1 راه ا ندازی می کند. .براساس این گزارش، كمپاني بین المللی «نيوز كورپوريشن» در ادامه راه اندازی فارسی 1 که فقط سریال های تلویزیونی پخش می کند، با راه اندازی فارسی 2 قصد دارد انواع دیگربرنامه های تلویزیونی را نیز پخش کندبر همین اساس این کمپانی تحت نظر رابرت مرداک، برای رقابت با شبکه های صدای آمریکا و بی بی سی فارسی نیز که در بخش های خبری بیشترین بیننده را دارند، شبکه خبری فارسی نیوز را راه اندازی می کند تا برنامه های مختلف خبری پخش کنددر همین حال مسوولان صدا و سیما با آگاهی از افتتاح این شبکه ها، از مدیران بخش های مختلف این سازمان موکدا خواسته اند تا با دقت و کیفیت بالاتری برنامه سازی کنند. این تاکید در شرایطی به تمام بخش های سازمان صدا و سیما ابلاغ شده است که پیش تر رییس و برخی مسوولان این سازمان تاثیر شبکه هایی همچون فارسی 1 در کاهش شدیدی مخاطبان رسانه ی ملی را تکذیب کرده اندــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدرضمن زمزمه هایی مبنی بر پخش شبکه های زیر به زبان فارسی نیز شنیده میشود : هدهد (لبنان)، تی‌آر‌تی (ترکیه)، یورونیوز (فرانسه)، فرانس ۲۴ (فرانسه)با احترام  

  39. میلاد۱ گرامیبا سلام و تشکر از شما و سهند نازنینخبرها این بود که :تلویزیون حرفه ای دیگری بنام من و تو تی وی وان بزودی پخش برنامه های خودشو از طریق ماهواره از شهر لندن آغاز خواهد کرد.گفتنی است این شبکه در حال حاضر و بصورت همزمان در حال تجهیز استودیو و تهیه برنامه هایی از جمله مسابقه آشپزی بفرمایید شام ؛ مسابقه های غیرحضوری از طریق سایت اینترنتی ؛ آزمون خوانندگی در قالب برنامه ای با نام گوگوش آکادمی و غیره می باشدضمنا مدیران این شبکه قصد دارند شبکه دیگری با نام کاوش را نیز بزودی راه اندازی نمایندhttp://www.manototv.com/Public/Home.aspxبا احترام

  40. ادامهمچنین شبکه های تلویزیونی فارسی 2 و فارسی نیوز هم به زودی آغاز به کار می کنندشبکه های تلویزیونی فارسی 2 و فارسی نیوز را هم شرکت پشتیبانی کننده فارسی 1 راه ا ندازی می کند. .براساس این گزارش، كمپاني بین المللی «نيوز كورپوريشن» در ادامه راه اندازی فارسی 1 که فقط سریال های تلویزیونی پخش می کند، با راه اندازی فارسی 2 قصد دارد انواع دیگربرنامه های تلویزیونی را نیز پخش کندبر همین اساس این کمپانی تحت نظر رابرت مرداک، برای رقابت با شبکه های صدای آمریکا و بی بی سی فارسی نیز که در بخش های خبری بیشترین بیننده را دارند، شبکه خبری فارسی نیوز را راه اندازی می کند تا برنامه های مختلف خبری پخش کنددر همین حال مسوولان صدا و سیما با آگاهی از افتتاح این شبکه ها، از مدیران بخش های مختلف این سازمان موکدا خواسته اند تا با دقت و کیفیت بالاتری برنامه سازی کنند. این تاکید در شرایطی به تمام بخش های سازمان صدا و سیما ابلاغ شده است که پیش تر رییس و برخی مسوولان این سازمان تاثیر شبکه هایی همچون فارسی 1 در کاهش شدیدی مخاطبان رسانه ی ملی را تکذیب کرده اندــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدرضمن زمزمه هایی مبنی بر پخش شبکه های زیر به زبان فارسی نیز شنیده میشود : هدهد (لبنان)، تی‌آر‌تی (ترکیه)، یورونیوز (فرانسه)، فرانس ۲۴ (فرانسه)با احترام  

  41. کیوان جان من کاملا با نظر شما در مورد تلویزیون ننگاننگ موافقم…ولی د مورد رسا تی وی باید بگم مهم نیست این شبکه به چی فکر میکنه ولی ما باید بدونیم این حکومت با حمله و قیام و جنگ درست نمیشه…من هم عقیده موسوی و کروبی رو قبول ندارم ولی اینو خوب میدونم این حکومت تنها و تنها از داخل خودش و با زبان رسمی خودش که تو این سی سال جا انداخته میتونه کم کم اون رو کمرنگ کنه و وقتی بتونه به پایه دموکراسیاون روز متعهد بشه به وسیله انتخابات آزاد حکومت تغییر رسمی میکنه…در ضمن هیچ کسی رو نباید با گذشته خودش سنجید.. نه من و شما همون آدمای دیروزیم و نه موسوی و شاهزاده رضا پهلوی….

  42. تعدادی از شبکه های جمهوری اسلامی بار دیگر در عربست قابل دریافت شدند:11881HOR27500

  43. میلاد جان اینها انتقاد نیست هشداره اون موقع که انتقاد بود جدی نگرفتن حالا کار به هشدار رسیده دیر بجنبن 100 تا تلویزیون سیاسی راه میفته کانال یک و پارس و ..کاملا میرن کنار ببینید کیه داریم میگیم. میلاد عزیز من بخشی از برنامه ای که خبردادید دیدم باز هم همون بهانه های همیشگی. حرف های ضد و نقیض.چندتا چیزو اصلا متوجه نشدم اگر شما فهمیدی منو روشن کن. جام جم پارس کانال یک همه این شبکه هایی که آقای همایون قبول میکنن که دارن بوسیله شبکه های جدیدتر کنار زده میشن آیا اینها که هر کدوم جدا جدا کلی پول ایرتایم میدن اگر همین پول ایرتایمو میذاشتن روهم نمی تونستن یک شبکه پرقدرت درست کنن که از همه نظر سیاسی فرهنگی هنری بهترین شبکه باشه؟؟اصلا چرا راه دور بریم اگر اینطوره که شما میگید چرا جام جمی که حالا باشما خوب شده دوباره میخواد کانال جدا بزنه؟؟؟ چرا با هم دیگه یک کانال پرقدرتو پیش نمی برید؟!. قضیه دم خروس و قسم حضرت عباسه. آیا جواب غیر از اینه که هرکس دوست داره خودش جدا رئیس باشه؟ ببخشید البته اینطور میگم… آیا علت اینکه نمی تونن پول و نیروشونو بذارن روی هم با هم یک تلویزیون بزرگ با کیفیت راه اندازی کنن غیر از اینه که هر کدوم بخاطر خود خواهی های خودشون میخوان جدا کانال داشته باشن؟یک ضرب المثل از قدیم میگن "اگر موش ها با هم متحد میشدن میتونستن نسل گربه هارو از روی زمین بر دارن"…نه درد ما جای دیگریست آقای همایون و میلاد جانمسئله این نیست که PMC یا GEMاز طرف جمهوری اسلامی هستن .. داستان اینه که جام جم، شبخیز،امیرقاسمی و… بجای اینکه بیان یک کانال قوی رو پیش ببرن شروع کردن تکثیر کردن کانال هاشون بدون کیفیت و محتوا ، شبخیز که داشت به 6تا کانال میرسیدامیر قاسمی هم رو سومی گیر کرد. کانال های آقای شبخیز که یکی قاسم گلی میذاشت یکی آقای دلجو چندساعت حرف میزد. یکی حجی جون حرف میزد و همینطور بقیه جام جم که چند ساعت آقای شهروز رفیعی حرف میزد چند ساعت دکتر فلانی مطب داشت چند ساعت سازمان مهاجرتی حرف میزد خب شما بگین مردم بین این کانال ها کدومو انتخاب کنن؟ GEM و PMC دست گذاشتن روی محتوا و کیفیت در رقابت موفق شدن. آی توطئه هست آی فلان است نه.. این حرفا تاریخ مصرفش گذشت.

  44. باسلام به كيوان:من سوالاتموتووبلاگه خودت ازت پرسيدم وجوابشم اونجابهت دادم.فقط يه نكته رواينجاميگم من توگوگل دنبال مطالب قديميه ايرانست گشتم.نظرهاي اون موقع شما درباره رنگارنگ بانظرهاي الان من كاملافرق داره وضمنلاچهره واقعي ميلاد1روهم شناختم.محمدجان لطفلازره زيادي نزن جواب تويكي روكه دادمFA

  45. سهند عزیز و دوستان گرامی… اگر این شبکه ها (کانال یک -پارس-شبکه های بشکن بالا بنداز دبی -عرب دوست)تا اخر امسال ….دیگه اینو میشه از اخبار امدن شبکه های فارسی زبان جدید فهمید …نتوانند کاری بکنند یعنی از نظر محتوای برنامه و….میشه گفت از دور خارج خواهند شد….دوستان ناراخت نشید این زنگ خطر تقریبا یکی دو سال است که به صدا در امده اما کو گوش شنوا…..من اون روز را میبینم که این شبکه ها دیگر وجود ندارند مثل شبکه ازادی …اونوقت است که حسرت می خوریم….حالا دوستان شاید ناراحت شوند…اما ناراحتی ان وقتی است که دیگه این شبکه ها مثل شبکه ازادی ورشکست شوند…..شما ها که نمی خواهید سرنوشت شبکه ازادی به سراغ تک تک این شبکه ها بیاد….اینو هم بگم برای من مهم نیست که شبکه های امیرقاسمی از دور خارج شوند یا شبکه های شبخیز ….چون برای من این شبکه ها مردن خیلی وقته….چون با ظهور شبکه های جم و پی ام سی و…. دیگه کی به این شبکه ها نگاه میکنه ….من برای این چند شبکه سیاسی تاسف می خورم که ……حالا هم میشه کاری کرد…همون طور که از اونها در زمانی خواستیم که این شبکه هابه ماهواره هاتبرد بیایند….حالا باید سعی کنیم که حداقل رو به پیشرفت و یکی شدن گام بردارند

  46. چند کانال جمهوری اسلامی دوباره به عربست اومدندبر خلاف اون دفعه این دفعه رو یک فرکانس قدرتمند اومدند.مثل اینکه با اومدن نسل جدید شبکه ها جمهوری اسلامی زنگ خطر براش به صدا در اومده.FERQ:11881POL:HS/R:27500فعلا فقط شبکه خبر جمهوری اسلامی و العام وچند رادیو رو این فرکانس هستند احتمالا جمهوری اسلامی این فرکانس رو خریده

  47. سلام میلاد جان حالت خوبه میلاد جان هم اکنون یک شبکه جدیدی فارسی زبانی امده روی ماهواره نایلست و یوتلست دبیلیو شش اسم این شبکه هستشifilmtviranاین شبکه وابسته به حکومت هستش و از ایران پخش میشه و همین امروز روی ایر رفتهروی ماهواره نایلستفرکانس این شبکه در ماهواره نایلست به نشانی زیر می باشدفرکانس 1139327500vor4/3همین الان این فرکانس ماهواره نایلست رو چک کنید و سرچ کنید دوستان

  48. كيوان:تااونجايي كه من ازحرفات فهميدم دليل شمافحاشي وبي هدف بودن اين رسانه هست دروسته? درباره فحاشي به ديدشما بستگي داره,واگه به رسانه اي حمله ميكنه حرفاشوبادليل ومدرك ثابت كرده,حالااينارو,ولش,شما ميگي روش مبارزه رنگارنگ مسخرست:ديوارنويسي,اسكناس نويسي,بزنوديده نشو,متحدشوديده نشو.دوست من همين روش هاي بي خطري كه الان گفتم قدم هاي اول رنگارنگ هست,ولي مردم به حدي ازجمهوري اسلامي ميترسن كه همين كارهاي ساده روبه زورانجام ميدن.تظاهراتي كه گفتي اون افراددارودسته خوده رژيم هستن كه ميان توخيابونا,كه مابهش ميگيم امت خر,خلاصه ملت ما اهل جنگودعوانيستن,واون8سال جنگ تحميلي ايران وعراق روهم يا مردم روبه زوربه جنگ ميبردن يااين آخونداواسه جذب نيروباحرفاشون مردوم روخرميكردن.اين رژيم باكمك رسانه هاي وابسته;امثالهبي بي سي,صداي امريكا,ويه رسانه جديدديگه كه مال همين اصلاح طلباهستRASATV,ميخان اين موسوي روباكمك اين امت خرقالبه ملت ايران بكنن.توآينده دوباره بايدشايده تظاهراته امت خرسبزاباشيم,توفكرميكني مردوم ايران بيكارهستن كه بخاطراين موسوي بي وجوديااون شاهزاده مسخره بيان توخيابونا..زنده باداكثريت خاموش به اميدآزادي,دوستدارآزاديFA

  49. بابك:به زودي خبرهاي بيشتري ازرنگارنگ ميشني,چرا?چون رنگارنگ فقط داورنيست,رنگارنگ صداي اكثريت خاموش ايران هست كه توطول تاريخ آزادي رونچشيدن,آخه يكم به خودت بيابه نظرت,ماتاريخي داريم,تاريخ مارواستعمارنوشته وقهرمانان تاريخ ماآخونداهستن:دلت به كي خوشه شاهزادتون,پدرش چيكاركردتاحالا اون بكنه.واسه ما ايراني هادركه يه چيزه جديدسخته,ولي ببين كي اينو گفتم آزادي نزديكه,بعدتوهمين وبلاگ يادت ميارمFA

  50. آقا رنگارنگ هیچ ربطی به سازمان سیا نداره چون وابسته به وزرات اطلاعات جمهوری اسلامی هست و مشخصا وبدون تردید و با قراین وشواهد ومسندات قابل اثبات هست من مقاله ای دراباره روند حرکتی رنگارنگ خواهم نوشت وبرای سهند چک میکنم تا در صورت امکان در آی اس ان منتشر کند. نکته دوم اینکه هخا هیچ ربطی به فولادوند که کار اندیشه ای و ریشه ای کرد ندارد فولادوند آخرش البته به واسطه دوری از ایران وندونستن فضا جانش رو هم بر روی عقایدش گذاشت ولی اونقدر روشنگری کرد که بخشی از یک نسل رو عوض کرد وای کاش بود به هر حال امیدوارم از مقایسه هخا با بزرگ مردی هر چند دچار اشتباهاتی چون فولادوند بپرهیزید

  51. درودبه داور,زنده باداكثريت خاموش,درودبه وطن پرستان,مرگ برخائنان,لعنت برشاه كه مارواسيراين رژيم كرد,لعنت به اونايي كه بخاطرپول به وطن شون خيانت ميكنن,براي آزادي خودمون بي خطرترين راهها ديوارنويسي,اسكناس نويسي,بزنوديده نشو,متحدشوديده نشو.دوستان يه حركتي به خودتون بدين.ميدونم همتون ادعاهاي زيادي دارين ولي جراته مقابل بااين,رژيم,روندارين,اين رژيم ازماترسوتره فريب اين موسوي,نميدوم شاهزاده رضاپهلوي,اين مجاهدين رونخرين,واسه آزادي خودتون كه شده اين كارهاروانجام بدين.حداقل واسه يه بارم كه شده بيان تازنده ايم طعم خوش آزادي روبچشيم,واسه يه بارم كه شده خودمون واسه خودمون تصميم بگيرم,چرابايدهمش استعماربراي ماتصميم بگيره. مگه ماچي مون ازاين كشورهاي غربي كمتره همه دارن به سمت جلوحركت ميكنن,ولي ماداريم به سمت گذشته راه ميريم.آخه حرفهاي خوب خوب كه,واسمون نشدنون وآب.همين آخوندابه ناموستون بي احترامي ميكنه رونميبينين,يعني بايدهمه رواينجابگم والاسانسورميشه وگرنه ميگفتم.فوش هاي داورروخوب ميگين ولي واسه يبارجنايتهاي اين آخوندارواينجانگفتين,همين كاراروكرديم كه اين رژيم داره ازماسواستفاده ميكنه ديگه.نميدونم شايدخوشتون ميادازايناFA

  52. فرشته آزادي:سلام عزيزم بي خود وقت خودتواينجا هدرندهاينجا كه,كسي حرف حساب حاليش نميشه:خداوكيلي اولين باره اينجا نظرميدم ولي كامنت هاي قبلي توهمشو خوندم,اينجا هركي يه نظري ميده ميره وكسي نيست كه به عمق اين نظرها نگاهي بندازه:مرسي

  53. نظر سعید عزیزو کاملا تایید می کنم.. در مورد سمیناری که قراره کانال یک با اعضای بازمانده جام جم برقرار کنه. ای کاش شبکه های دیگه هم درش حضور پیدا می کردن. این سمینارو به فال نیک میگیرم امیدوارم که این سمینار صرفا به حرف ختم نشه.من راهی که بنظر خودم میرسه گفتم و باز هم تکرار میکنم. تنها راه اینه که بجای 12 ساعت برنامه .. روزی دو یا سه یا چند ساعت برنامه حرفه ای تلویزیونی درست بشه(بقیه ساعات مرتب تکرار) با حضور همین چهره هایی که هستن مختصر و مفید. همین جام جم و کانال یک بجای اینکه جدا کانال راه اندازی کنن یک شبکه مشترک رو با کیفیت بالا روی ایر ببرن.حداقل 3 مگابایت تصویر… یک شبکه ای که هم برنامه های سیاسی داشته باشه هم تفریحی، برنامه های تفریحی می تونه به جام جم آقای بیبیان و آقای شهروز رفیعی واگذار بشه برنامه های سیاسی هم به کانال یک..در هر حال امیدوارم اینبار این شبکه ها به خودشون بیان و تا دیرتر نشده کاری بکنن.

  54. Mohammad ……فرشته آزادیشما به آغوش ملت برگرد ضرر نمیکنی واسه اعصابتم خوبه

  55. به عنوان یک روزنامه نگار اینطور فکر میکنم بخش عمده ای از بی اعتباری وتعطیلی تی وی های سیاسی توسط تلویزیون رنگارنگ و داور و با برنامه تیم هدایت وواک بوده

  56. تلويزيون آريامهر از 15 ماه آگوست در ماهواره يوتلست W3A

  57. محمد:توخائن هستي بعدبه من ميگي به آغوش ملت برگردم:مناعصابم خيلي خوبه ولي به تو توصيه ميكنم خودتو به يه روان پژشك نشون بديFA

  58. خبر: ماهواره یوتلست W3A یکی از گزینه های پخش تلویزیون رسا خواهد بود.بنابر گزارش های رسیده گرچه تلویزیون رسا هنوز فرکانس های قطعی خود را اعلام نکرده است اما ماهواره ٍEutelsat W3A را یکی از گزینه های پخش خود به سوی ایران و اروپا در نظر گرفته است.فرکانس های RASATV قرار است ظرف روزهای آینده اعلام شود.

  59. با درود خدمت سهند عزیز و میلاد نازنین و همه ی دوستانسهند نازنین از همین الآن خط و مشی شبکه ی rasa tv مشخصه وقتیکه یکی از مدیران این شبکه آقای مهاجرانی هست که در شبکه ی بی بی سی به آقای خمینی میگن امام دیگه تا آخرش معلومه سهند نازنین درسته که من از ضعف شبکه های سیاسی انتقاد می کنمولی خوب جمهوری اسلامی بیکار ننشسته مردم ایران همیشه اسیر بازی های سیاسی بودنحالا کاری نداره که محتوای برنامه های این شبکه مشخص میشه بذارید ببینیم اجازه میده گروه های دیگه هم حرفشونو بزنن همیشه گفتم و باز هم می گم این جنبش سبز آقایان موسوی و کروبی و مهاجرانی و … مخالف دولت ایران هستن نه حکومت و نظامشما دقت کنید یاد اون نماز جمعه ی آقای رفسنجانی بیفتید ببینید یک ملت چقدر باید بدبخت باشه که امیدش به آقای رفسنجانی باشهاینا از ضعف اپوزوسیون نهایت استفاده را کردن و دارن می کنن

  60. شروین جان منم با شما موافقم، اما اولا وقتی اپوزوسیونی کارآمد وجود نداره مردم و فعالین سیاسی دنبال راه های دیگه میرن. به عقیده من در این زمینه خیلی هم موفق بودن..در مورد رسا موضع خودمو توضیح دادم ببین شروین جان اولا اگر ما واقعا به دموکراسی اعتقاد داریم نباید از اومدن شبکه ها با عقاید مختلف ناراحت بشیم. همونطور که مجاهدین شبکه دارن، یا احزاب کرد، حزب کمونیست کانال داره حرفشو میزنه. شهرام همایون و جنبش ما هستیم شبکه داره همونطور که افرادی مثل داور تلویزیون دارن خب آقای مهاجرانی و یا کدیور هم شبکه داشته باشن چه اشکالی داره. بذارید اونها هم حرفشونو بزنن. در نهایت مردم قضاوت میکنن. این از دید رسانه ای…اما از دید سیاسی به نظر من تلویزیون رسا با وجود همه مواردی که در منشورش گفته با وجود اینکه آقای مهاجرانی به خمینی میگه امام تلویزیونی به ضرر تمامیت جمهوری اسلامی خواهد بود. جمهوری اسلامی یعنی آقای خامنه ای و مخالفت با آقای خامنه ای یعنی مخالفت با کل نظام.عملکرد آقای موسوی و خصوصا آقای کروبی هم طی ماه های گذشته به ضرر تمامیت رژیم بوده. ( خواسته یا ناخواسته) حالا اجازه بدید تلویزیون رسا روی ایر بده بعد با هم بیشتر راجع به این مسئله بحث می کنیم. من از این شبکه دفاع نمیکنم اشتباه نکنید. من میگم این شبکه عملکردش به نفع مخالفین حکومت تمام خواهد شد.

  61. شروین جان درود.امیدوارم خوب باشین.شروین عزیز آقای شهرام همایون ایمیل شما را کامل کامل مو به مو در برنامه شان خواندند و یک برنامه شان را کامل به ایمیل شما نازنین اختصاص دادند و راجع به آن صحبت کردند.با سپاسلطفا اگر بازم انتقاد یا پیشنهادی دارید خواهشا حتما به هر2ایمیل ایشان بفرستید تا در برنامه شان بخوانند.همه دوستان اگر انتقاد یا پیشنهادی دارید برای کانال یک یا پارس لطفا برایشان ایمیل کنید.با سپاس

  62. سهند جان چندتا سوال دارم و شما به عنوان هوادار یا بیننده یا علاقمند RASA TV اگر میشه به من پاسخ بدین.سهند خان چرا خمینی گور به گور شده دجال به دروغ وعده آب و برق رایگان داد؟چرا آب و برق رایگان نشد پس؟؟؟ فایل های زیر را ببینید و حرف های خمینی جنایتکار را بشنوید.سهند جان چرا خمینی دستور اعدام و کشتن اون همه افسران شریف ارتش و نظامیان و دیگران را در سال 57 داد؟سهند جان چرا در همان سال ها اون همه از مخالفان جمهوری اسلامی (هواداران پادشاهی-هواداران جمهوری -هواداران مجاهدین خلق-هواداران کمونیست کارگری و….) به دستور خمینی کثافت دستگیر و بعد اعدام یا تیر باران شدند؟؟؟سهند نازنین آخه میشه به من بگین چه چیز اون دوران طلایی بوده که کدیور ها و مهاجرانی ها و … میخوان به اون دوران طلایی برگردند؟؟؟؟؟؟؟سهند عزیز چرا وقتی خمینی کثافت به ایران آمد ازش پرسیدند چه احساسی داری با کمال پر رویی گفت: هیچی! ؟؟؟سهند جان جواب مادر و پدرهایی که فرزندانشان در اوایل انقلاب به دلیل مخالفت به جمهوری اسلامی اعدام یا تیر باران شده اند را چه کسی باید بدهد؟؟؟سهند جان مهم ترین سوال من از شما نازنین اینه.لطفا به من بگویید چه چیز آن دوران طلایی بوده است؟؟؟؟؟؟خمینی جنایتکار-حرف هایی که هرگز پخش نشد:http://www.youtube.com/watch?v=g_E0aJtpP0Uوعده های دروغین خمینی کثافت به ملت ایرانhttp://www.youtube.com/watch?v=tmutzXOoyx8&feature=relatedمرگ و ننگ بر رژیم خونخوار جمهوری کثیف اسلامی در تمامیت و کلیتشننگ بر خمینی گور به گور شده دجال جنایتکار کثافت

  63. سهند جان فیلم های زیر را هم ببینید و اگه میشه نظرتان را بگویید.احساس خمینی کثافت جنایتکار در بازگشت بعد از پانزده سال دوری از ایران: هیچی!!! http://www.youtube.com/watch?v=1GAvwcpxqRkوعده های حیله گرانه خمینی کثافت در اول انقلاب آب و برق مجانی و آزادی و …http://www.youtube.com/watch?v=vEh_T1Ooq2oسهند جان اگر در سایت گوگل یا یوتوب به فارسی بزنید " جنایات خمینی" ازتون ممنون میشم.

  64. سهند عزیزم موضوع زیر هم به نظر شما جزو آن دوران طلایی خمینی کثافت می شود؟؟؟!!!!!نظرات خمینی بیمار روانی عقب افتاده هندی زاده درباره شهوترانی با کودک شیرخوار!!! http://www.youtube.com/watch?v=tNwbbnNE7kk&feature=related

  65. سهند:سلام,من تعجب ميكنم شما كه اينقدرباهوش هستين چطورمتوجه نشدين شبكه رساوبي سي سي وصداي امريكابه ضرردولت هست نه به,ضررحكومت{كل نظام}يكم ازگذشته بايددرس عبرت بگيريم وازاين رسانه هاي كه مال خودرژيم هستن وهدف شون هم گيج كردن مردوم براي حفظ قدرت هست بي خودي حمايت نكنيم.يكم فكركن به فرض موسوي به قدرت برسه چه چيزي عوض ميشه,به نظرمن اوضاع ازالانم بدترميشه,بازي سياست يه بازي پيچيده اي هست دروست 33پيش يه اتفاق شبيه همين اتفاق اصلاح طلبا افتاد,ولي اون موقع اطلاعات مردوم خيلي كم بود,شايداگه اون موقع ايترنت وجودداشت الان اين حكومت اسلامي به وجودنميومد,ولي حالا مردوم توعصرارتباطات زندگي ميكنن وگول اين بازي ها پيش پا افتاده رونميخورن,FA

  66. az sakuyi o tv arya mehr kasi khabar dareh.

  67. میلاد جان مثل اینکه اصلا پیام های منو کامل نمی خونی یک جملرو برمیداری تبدیل به هزارتا سوال که جواباش مشخصه میکنی.خمینی جنایتکار و همه اینهایی که شما میگی ما میدونیم 31 سال فقط گفتیم همشون جنایتکار و دزد. 60 سال دیگه هم این حرف های تکراری رو بزنیم آب از آب تکون نمیخوره.ما یک هدفی داریم. "برکناری جمهوری اسلامی" باید ببینیم چطور می تونیم به هدفمون برسیم.آیا اپوزوسیون قدرت مندی هست یا رهبریتی وجود داره که مردم اینکارو انجام بدن؟ نه میلاد جان کسی نبوده طی این 31 سال و کسی نیست. اپوزوسیون منسجمی وجود نداره متاسفانه.حالا سوال من اینه. امیدوارم هرکس که مخالف نظر منه جواب بده.آقا یا خانم فرشته آزادی شما هم جواب بده…آیا به نظر شما اصلا شدنی هست جمهوری اسلامی بمونه آقای خامنه ای کنار بره؟ به عقل و منطق شما اصلا چنین چیزی امکان داره؟ به عقل و منطق شما چطور ممکنه احمدی نژاد و کلا افراطیون کنار برن موسوی و کروبی بیان بجاشون؟به من توضیح بدین بگید ما مثلا میترسیم اینطوری بشه موسوی به قدرت برسه.. چطور منطق شما چطور اینو قبول میکنه؟نه میلاد جان اصلاح طلبی رو در چند ماه گذشته آقای خامنه ای رسما نابود کرد تمام شد…اصلاح طلبی به گور رفتو پروندش بسته شد.. الان اصلاحات یعنی برکناری حکومت آقای خامنه ای که این هم یعنی برکناری کل حکومت.میلاد جان شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد که یادت میاد.. یادت میاد میومدیم معنا میکردیم میگفتیم زندانی سیاسی آزاد باید گردد یعنی جمهوری اسلامی باید برود؟!! ؟ اینرو که قبول داری؟خب کسی اصلا بگه من دلم برای جمهوری اسلامی میسوزه میخوام این میراث حضرت امام رو نگه دارم. اما زندانی سیاسی آزاد باید گردد… میلاد جان شما به من بگو اصلا چنین چیزی چه معنی میده؟

  68. سهند: دوست من بااين حرفاتون سوالاته زيادي برام پيش اومده;اول اينكه حالابايدمااسم مبارزه اين اصلاح طلبا روچي بذاريم?دوم اينكه شما خودتون طرفداركدوم حزب ياگروه هستين?ديگه سوال نميكنم وجواب سوالاتو ميدم :كي فكرشوميكردتوسال57شاه اينجوري جايگزين خميني بشه,شما فكرميكني كه مردوم خميني روبه رهبري انتخاب كردن: نه اينا همش يه بازي ازقبل پيش بيني,شده بودكه به كمك استعمارشكل گرفت,حالا دوباره اونايي كه تاريخ سياست رو,رقم ميزنن فهمدين كه ملت ايران ازاين حكومت مذهبي خسته شده, ودوباره دارن بابرنامه ريزهاي پليدخودشون كسي ديگه روجايگزين اين حكومت بكنن,حالابا هراسمي كه ميخادباشه,سهندخدايش تاحالا توتاريخ ماديدي كه يه,بارمردوم رهبرشون روانتخاب كنن.بنظرمن تاريخ ما هم همش دورغه چون,استعارتوهمه كارهاي ما دست داشته, جواب 3تاسوال شماروبا1جواب دادم اميدوارم منظورمودرك كنيFA

  69. من باز تکرار میکنم " من نه موسوی رو قبول دارم نه کروبی" از تلویزیون رسا هم حمایت نمی کنم عقیده دارم یک تلویزیون سبز واقعی که خواستار برکناری حکومت باشه و در عین حال بتونه اقشار عامه مردمو جذب کنه باید راه اندازی بشه.. اما در کل اصلاح طلبان امروزو کسانی می بینم که دارن به برکناری حکومت کمک میکنن (خواسته یا ناخواسته) رسا هم خواسته یا ناخواسته در این جهت خواهد بود. مخصوصا با مواضعی که در برابر اعدام ها،شکنجه ها و زندانیان سیاسی گرفتهدیگه فکر می کنم موضعمو به اندازی کافی روشن مطرح کرده باشم.

  70. سهند: دوست من بااين حرفاتون سوالاته زيادي برام پيش اومده;اول اينكه حالابايدمااسم مبارزه اين اصلاح طلبا روچي بذاريم?دوم اينكه شما خودتون طرفداركدوم حزب ياگروه هستين?ديگه سوال نميكنم وجواب سوالاتو ميدم :كي فكرشوميكردتوسال57شاه اينجوري جايگزين خميني بشه,شما فكرميكني كه مردوم خميني روبه رهبري انتخاب كردن: نه اينا همش يه بازي ازقبل پيش بيني,شده بودكه به كمك استعمارشكل گرفت,حالا دوباره اونايي كه تاريخ سياست رو,رقم ميزنن فهمدين كه ملت ايران ازاين حكومت مذهبي خسته شده, ودوباره دارن بابرنامه ريزهاي پليدخودشون كسي ديگه روجايگزين اين حكومت بكنن,حالابا هراسمي كه ميخادباشه,سهندخدايش تاحالا توتاريخ ماديدي كه يه,بارمردوم رهبرشون روانتخاب كنن.بنظرمن تاريخ ما هم همش دورغه چون,استعارتوهمه كارهاي ما دست داشته, جواب 3تاسوال شماروبا1جواب دادم اميدوارم منظورمودرك كنيFA

  71. سهند: جواب سوالاموندادين شماخودتون طرفداركدوم حزب هستين?ضمنلاجواب شما هيچ ربطي به صحبت هاي من نداشت,وشما يه جورايي غيرمستقيم دارين ازاين رسانه حمايت ميكنين,اين ديگه واسه همه روشنه دليل شم نميدونمFA

  72. فرشته آزادی عزیز من طرفدار هیچ حزب و گروهی نیستم. من عضوی از نسل جوان (از نوع سوخته) هستم زندگی کاملا عادی دارم سیاسی هم نیستم. آزادی و دموکراسی رو حق خودم و هموطنانم میدونم. بخاطر همین برای رسیدن بهش تلاش میکنم بر این باور هستم ایران در نهایت با برکناری حکومت به آزادی خواهد رسید. اینرو میدونم رسیدن به دموکراسی با این مردمی که هیچ آموزشی ندیدن خیلی سخته و باید شرایطش پله به پله فراهم بشه.در مورد سال 57 اینکه خمینی چطور آمد خمینی بوسیله مردم آمد. مردم بودن که یا با حضورشون یا با سکوتشون خمینی رو بر سر کار آوردن.اون مردم رو با نسل جوان الان مقایسه نکنید. اون موقع مردم فقط میخواستند شاه برود. امروز مردم میخوان به آزادی برسن. هدف ها کاملا متفاوته. نه موسوی نه کروبی نه هیچ کس دیگری نمی تونه جلوی اهداف مردمو بگیره. در طول ماه های گذشته مردم میگفتن موسوی موسوی حمایتت می کنیم. اما خیلی چیزها میگفتن که موسوی نمیگفت یا حتی مخالفت می کرد. مثل نه شرقی نه غربی جمهوری ایرانی.پس این مردم دیگه هشیارن. اگر میگن موسوی دلیل داره. اگر میگن کروبی با غیرت بخاطر حرف ها و اقداماتیه که میکنه اگر فردا بخواد به بیراهه بره نمیذارن یا مخالفش میشن. این مردم مردم سال 57 نیستن فرشته آزادی عزیزحتی اگر روزی بر فرض محال موسوی با پشتیبانی مردم به قدرت برسه دیگه اینبار مردم نمیذارن قدمی کج بذاره.

  73. http://www.satnew2.blogfa.comwww.satnew1.blogsky.comwww.satnew1.persianblog.ir

  74. سهند:منظورمن رواشتباه برداشت نكن من گفتم اگه سال 57مثل الان عصرارتباطات بودهرگزاين رژيم به وجودنميومد,شما چي ميگي هدف اون موقع مردوم آزادي نبود,استقلال,آزادي,جمهوري اسلامي.منظورمن اينكه اونايي كه ميخاستن شاه بره به اميدآزادي ريختن توخيابوناFA

  75. سهند:منظورمن رواشتباه برداشت نكن من گفتم اگه سال 57مثل الان عصرارتباطات بودهرگزاين رژيم به وجودنميومد,شما چي ميگي هدف اون موقع مردوم آزادي نبود,استقلال,آزادي,جمهوري اسلامي.منظورمن اينكه اونايي كه ميخاستن شاه بره به اميدآزادي ريختن توخيابوناFA

  76. سهند:نميدونم شايدمن اشتباه ميكنم ولي من احساس,ميكنم,شمايه جورايي,غيرمستقيم دارين ازتلوزيون رساكه به زودي افتتاح ميشه حمايت ميكنين,ميدونين چرااين فكرابه ذهن من رسيدچون همكارودوستتون ميلاد1كه سالها باشمادرارتباط است توكامنت هاي قبلي شماروطرفدارموسوي وكروبي ميدونست,ولي شمااين حرفاروتكذيب كردين,وحالادارين يه جورايي كوركورانه تبليغ RASAVروتووبلاگتون ميكنين,بعدميگي من سياسي نيستم,FA

  77. Mohammad ……سهند عزیزمخیر شدنی نیست که جمهوری اسلامی بمونه آقای خامنه ای کنار بره ، به عقل و منطق من ممکن نیست احمدی نژاد و کلا افراطیون کنار برن موسوی و کروبی بیان بجاشونچون تمام دارایی های کشور ایران و ماشین زور ، اسلحه و اعدام همه و همه در تصاحب و اختیار افراطیون و نیروهای سپاه و بسیج و سازمانهای اطلاعاتی وابسته به دولت جمهوری اسلامی هست و با معاملات کلان و شیرین پشت پرده با دول خارجی تداوم حکومت خود را فعلا تا 50 سال آینده بیمه کرده انداکثریت ملت ایران در یک اقدام هماهنگ و متحد با هم باید حق خود را در ارتباط با آزادی و دموکراسی کسب کنند که متاسفانه نه هماهنگ هستند نه متحد هماهنگی و اتحاد دو مقوله غریب و جدا از نوع فرهنگ و شیوه زندگی ایرانیان امروزی هست.

  78. Channel Name:AriamehrInternational RadioSatellite: Eurobird9A)9° East(Freq:11919SR: 27500POL: VerticalFEC: 3/4

  79. محمد:تو,دنياروفقط جمهوري اسلامي ميبيي,واسه همينه كه عقل ومنطق تواينقدرپايين هست.شايدشدني نباشه,ولي,نشدني,هم نيست.FA

  80. فرشته آزادی عزیز،. isn بلاخره سیاست ها و مواضعی رو در برابر اخبار داره من اینو انکار نمیکنم و چیز پنهانی نیست. اما برای پی بردن به دلیل این سیاست ها عقل و منطق رو باید بکار بست نه احساسو.اگر ما زمانی که فارسی1 راه افتاد این شبکه رو به عنوان یک شبکه مخالف جمهوری اسلامی معرفی کردیم و گفتیم که چقدر داره به ضرر صدا و سیما تموم میشه و اگر امروز جمهوری اسلامی فارسی1 رو روی ماهواره میزنه و فارسی1 مجبور میشه بره روی یوتلست شاید یک ارتباطی بین اینها باشه. نتایجو بررسی کنید. نمیگم 100% ولی خب شاید طرح برخی مسائل روی خیلی چیزها موثر باشه.ما هم می تونستیم روز اول شروع کنیم به فارسی1 تهمت بزنیم که از طرف خود حکومته و… اما دیدید که نبود و زدن . در موارد دیگه هم عجولانه و احساساتی برخورد نکنید و شک نداشته باشید که تلویزیون رسا به ضرر جمهوری اسلامی هست و اصولا اصلاح طلبان خواسته یا ناخواسته حکومتو به سمت برکناری کامل پیش می برن. حالا شما اسم اینو حمایت میذارید یا هر چیز دیگه ای من نمیدونم عقل ناچیز من میگه ظهور تلویزیون رسا به زیان تمامیت جمهوری اسلامی خواهد بود

  81. سهند جان واقعا ازتان سپاسگزارم که توضیح دادین و به سوالم پاسخ دادین.سهند گرامی به نظر منم اگر سید علی گدای خامنه ای تریاکی قاتل نابود بشه جمهوری کثیف اسلامی هم نابود میشه.با سپاسسرنگون باد رژیم اشغالگر جمهوری کثیف اسلامی در تمامیت و کلیتش

  82. فرشته آزادی بحث های "من و سهند نازنین" به شماهیچ ربطی نداره.پس بیخودی از آب گل آلود ماهی نگیر و سو استفاده نکن.فرشته آزادی درسته من با نظرات سهند نازنین صد در صد در تمامیت و کلیتش مخالفم ولی ایشون بهترین دوست من هستند و بی نهایت دوستش دارم و بی نهایت براش احترام قائل هستم.بعدشم آقای سهند حق دارند هر جوری که دلشان میخواد فکر کنند و نظر بدهند.

  83. ميلاد1: سهندازمن سوال كردمنم جوابش رودادم:منم ازاين به بعدبه سهنداحترام ميذارم چون واقعلاآدمه باشخصيتي هستن وبه تمام سوال ها وانتقادهاي من باكمال خونسردي جواب دادن:ميلاد1 اصلاازتوخوشم نميادسربه سرمن,نذار نميخادبهت بي احترامي كنمFA

  84. in saito 2 nafar nabod mikonanmiladfreshte azadiagh in bahsao bezarim bade enghelabray migirim melat nezamo moshakhas mikone dg.Agha sahand chera nazar sanji nemizari to sait??Be khoda az nazarate bi hode khaste shodam.

  85. سهند:دوست من يه سوال ديگه اينجا پيش ميادبه فرض RASATVاين حكومت روبه بركناري كامل پيش برد:بعد شمافكرنميكنيدرهبرش ازالان معلومه.به نظرمن اين شبكه هيچ خطري واسه جمهوري اسلامي نداره چون رهبرانش هدفشون ادامه دادن راه خميني هست وبقول بعضيا بازگشت به دوران طلايي:نميدونم سهندجان شايدشماازديدديگه اي بهRASATVنگاه ميكنين برهرحال,مرسي ازشماFA

  86. آدم وقتی اینا رو میخونه دیونه میشه از این همه کج فهمی والا جمهوری اسلامس لیاقت ماست. من مخالف اسلام وبه تبعش جمهوری اسلامی هستم ولی به شدت طرفدار موسوی و به خصوص کروبی هستند کروبی بارها و بارها در حرفهای خود علیه مواضع رهبری وشخص رهبری موضع گرفته واصولا این اصلاحات بنیادین بهترین گزینه برای ماست .مثلا دوستان نمیفهمند بیانیه های موسوی و کروبی در حالی که در داخل کشور هستند چه هزینه ای برایشان دارد ومثل اینکه یادتون رفته خواهرزاده موسوی رو شهید کردن وبرادر خانومش ونزدیکترین دوستاش رو اسیر کردناین جنبش بدون اینها معنی نداره چون مردم به اینها رای دادن ومردم وقتی دیدن اینها رییس جمهور نشدن به خیابان اومدند و امثال ما به اینها پیوستیم بخش عمده ای از تظاهر کنندگان همین طرفداران امام (هر خری که بود) هستند وباید به اونها وبه امامشون احترام بذاریم تا حاکمیت سپاه و دیکتاتوری تموم بشه /این آقایون خارج نشین کجای کارند و چکاره اند وتا حالا چند تا جنبش راه انداختن .درود به شرف کروبی که بارها ثابتش کرد

  87. rasa tv 100% az manfe in akhondhayhemayat mikonankhilie azash entezar nadashteh bashin

  88. آقای bardia با شما صد در صد مخالفم.به نظر من اکثریت مردمی که به خیابان ها آمدند اصلا طرفدار اندیشه های شیطانی خمینی جنایتکار دجال گور به گور شده نیستند.به نظر من اکثریت مردم ایران خواهان نابودی جمهوری اسلامی در تمامیت و کلیتش هستند.آقای bardia این هم باید بهتون بگم اگر تمام دنیا و شما و آقای سهند عزیز و کدیور ها و مهاجرانی ها هم از اندیشه های شیطانی خمینی گور به گور شده کثافت دجال جنایتکار حمایت کنه و برای بازگشت به اون دوران فعالیت کنه باز "من و بابک عزیز و آقای شهرام همایون و همه هواداران کانال یک و دیگر رسانه های سیاسی و بچه های مبارز جنبش ملی مردمی ماهستیم" هستیم و مقابل شماها می ایستیم.ماها برای نابودی رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی در تمامیت و کلیتش فعالیت می کنیم.ماها می گویم رژیم جمهوری اسلامی در تمامیت و کلیتش باید برود.آقای bardia همیشه یادت باشه تا آخرین نفس ماهستیم و ما شعار نمی دهیم ما ثابت می کنیم که هستیم.به امید آزادی ایرانماهستیمسرنگون باد رژیم اشغالگر جمهوری کثیف اسلامی در تمامیت و کلیتش*** رژیم جمهوری اسلامی در تمامیت و کلیتش باید برود***ننگ بر خمینی گور به گور شده دجال جنایتکار

  89. سلام میلاد جان لطفا پاسخ بدبن:کانال یک برنامه ای رو پخش میکنه تحت عنوان خط تاریخ که بسلر جالبه لطفا ساعت پخش و روزش رو برام بگو.مرسی

  90. رنسانس نازنین برنامه خط تاریخ جناب آقای شاهین پر از دوشنبه تا آدینه هر شب از ساعت 20:30 تا 21:00 بوقت ایران از تلویزیون کانال یک در ماهواره یوتلست دبلیو3آ پخش می شود.با سپاس فراوانماهستیم

  91. سپاسگزارم میلاد جان.اگر تکرار داره این برنامه ساعتش رو لطف کن.دوستان حتما تماشا کنن

  92. اطلاعيه وبلاگ ايران ست لايت:متاسفانه عادت بد ما ايراني ها هم چنان ادامه دارد و پس از چند ساعت از رفتم وبلاگ ايران ست لايت به سروري جديد اين وبلاگ در سيستم بلاگفا مورد حملات هكر ها قرار گرفت و براي ساعاتي مسدود شد.ننگ بر اين جمهوري اسلامي باد.اما هم اكنون مي توانيد وبلاگ ايران ست لايت را از آدرس جديد دنبال كنيد.www.iransatellite1.blogspot.comلطفا به دوستان و آشنايان خود نيز اطلاع دهيد.با تشكر

  93. شبکه های جمهوری اسلامی دوباره به عربست برگشتند (هر چند با این تلاشی که اینها میکردن مشخص بود بر میگردن)اما جالبه که این شبکه ها رو فرکانس S2 اومدند.ّFERQ:11881POL:HS/R:27500

  94. با درود به ميلاد عزيز وهمگي دوستان.ميلاد عزيزمن هم هوادار سر سخت كانال يك وبه خصوص برنامه اقاي شهرام همايون عزيز هستم وصد در صد با رژيم ننگين اخوندي اسلامي مخالف هستم ولي ميلاد عزيز مابايد دوباره به جنبش ملي ماهستيم يك جان تازه بدهيم ودوباره همراه با جنبش هاي ازادي خواهانه ديگر ريشه اين رژيم ننگين و هزاروچهارصد سال سلطه عرب واسلام سياسي را در كشورمان بسوزانيم ودوم اينكه فرشته ازادي خيلي اداي مفسر هاي واقعي سياسي ومبارز را در نيار كه اصلا بهت نمي ياد بهتره بري نظراتت رو در تلويزيون چاله ميدون يعني ننگاننگ بيان كني. پاينده ايران.زنده باد ازادي.ماهستيم.مرگ بررژيم اخوندي اسلامي

  95. با درودي دوباره.راستي ميلاد عزيز ايا تلويزيون اريامهر به يوتلست نمي ياد؟ومطلب دوم اينكه خوشبختانه persianradioتا روز يكشنبه ودوشنبه به هاتبرد مياد.به نظر من كانال يك وپارس هم بايد تلاششون بكنند تا شايد بتوانند به هاتبرد بيايند چون همونجور كه خودت ميلاد عزيز خبر داري تا چند هفته پيش قرار شد كه اين دو كانال ازادي خواه به هاتبرد بيايند ولي نمي دونم چي شد كه كمپاني ست لايت قبول نكردولي اين كمپاني كه اقاي قائم مقامي مي خواهند باهاشون قرارداد ببندند همون كمپاني هست كه الان persianradioرا از يوتلست پخش مي كنند وهمونطوركه اقاي قائم مقامي گفتند فكر كنم كه امكان زدن هاتبرد براي رژيم مشكل باشه اگه ميشه ميلاد عزيز اين موضوع رو با اقاي همايون درميون بگذاريد .من سعي مي كنم كه خودم بتونم اين موضوع رو به اقاي همايون اطلاع بدم. پاينده ايران.زنده باد ازادي .ماهستيم.مرگ بر رژيم جنايتكار اخوندي اسلامي

  96. رضا:من ادعايه مفسرهاي سياسي ومبارز,رودرميارم ياشما كي,هي ميگين ماهستيم,شما كجا هستين تودستشويي هم راه تون نميدن,مرگ برشاهزاده رضاپهلوي كه باپول هاي همين ملت افرادي مثل شما روخريده تاعينه سگ پاچه خواريشو بكننFA

  97. به اپوزوسیون خارج از کشور دل نبندید هرکاری میخواستن بکنن 31 سال وقت داشتن12 شهریور روز قدس شکوه ملت سبز ایرانhttp://3.bp.blogspot.com/_yiPphlhHUfU/TF3uTvJFH3I/AAAAAAAABAU/p0GR9BKDeEM/s1600/rooze_ghods12.jpg

  98. شروع دوباره ی اعتراضات خیابانی با تلویزیون رسا …ارسال تصاویر اعتراضات به تلویزیون رساhttp://www.facebook.com/pages/rsa-rsanh-sbz-ayran/143600869000663?ref=search#!/video/video.php?v=707546199791&ref=mf

  99. من به اپوزوسیون خارج امیدی ندارم اونا بیشتر از 30 سال وقت داشتن نتونستن آخوندارو بردارن تنها راه آزادی ایران پاشیدگی نظام از درونهنمونه اخبار تلویزیون رسا که روی ماهواره پخش بشه خیلی سرو صدا میکنه حتما ببینیدhttp://www.youtube.com/watch?v=AB2QKVaFZ1Q

  100. همونطور که عرض کردم باید منتظر برنامه های تلویزیون رسا باشیم تا بتونیم در موردش قضاوت کنیم. اخبارش که اگر واقعا همین باشه بسیار خوب و سیاسی ترین اخباری هست که یک شبکه می تونه داشته باشه.من قسمت هایی از برنامه های آنلاین رو هم که تماشا کردم دیدم تصاویر حرکت های اعتراضی مردم پخش میشد. اگر واقعا این تلویزیون اسمش اصلاح طلب باشه باید به حال تلویزیون هایی که به اسم براندازی رژیم کار می کنن گریست چون این تلویزیون صدها برابر بهتر جمهوری اسلامی رو به سوی براندازی پیش می بره.پیش بینی من اینه که این تلویزیون روی ماهواره (اگر بذارن روی ایر بره و بمونه) به جنبش سبز روح تازه ای میده و از طرف دیگه همزمان تاثیر تحریم ها روی ایران و افزایش قیمت بنزین ، گرانی طاقت فرسا و فشار زیاد روی مردم که از اواخر تابستان تازه نمود خواهد کرد و از طرف دیگه واکنش های تند احتمالی افراطیون جمهوری اسلامی .. اوضاع رو بسیار بحرانی خواهد کرد.

  101. شعارمازنده باد اكثريت خاموش,ديوارنويسي,اسكناس نويسي,بزنوديده نشو,متحدشوديده نشو,تنها راه آزادي خودما هستيم كه بااتحادمون دل هردشمني, به لرزه درمياد اين رسانه هاي جديدهمشون كشكن ايناي كه فيلم ها شون داره ازاينترنت پخش ميشه مردوم ايران نيستن,اينا امت خرهستن.FA

  102. امت خرچه كسايي هستن?امت خربه دودسته تقسيم ميشوند,گروه اول: بازاري ها,دكتر,مهندسايي,هستن كه دارن بارژيم همكاري ميكنن.ودائم,باداخل,وخارج,درارتباط,هستن.گروه دوم:كسايي هستن كه بارژيم همكاري نميكونن ولي فريب بازي هاي,رژيم,روخوردن وهيچ حركته مفيدي ازخودشون انجام,نميدن:ازگروه اول هيچ انتظاري نميشه داشت.ولي گروه دوم روزي بيدارميشن وبه آغوش ملت برميگردنFA

  103. لازم به ذكراست كه گروه دوم مردمانه عادي هستن.

  104. سهند عزیز و دیگر هواداران اصلاحات خواهشا ببینید و خبر را کامل بخوانید:مهدی کروبی بار دیگر تاکید کرد که در پی تغییر حکومت در ایران نیستhttp://parsdailynews.net/69441.htm

  105. فیلم جدید شعار نویسی های بچه های مبارز جنبش ملی ماهستیم و هواداران شاهزاده رضا پهلوی در ایران:http://www.youtube.com/watch?v=w3NvZNiSbmIلطفا اطلاع رسانی کنیدتا آخرین نفس ماهستیمزنده باد شاهزاده رضا پهلوی

  106. رنسانس عزیز با درود.تکرارش را نمیدانم.با سپاس—————————————رضا عزیز درود بر شما.تلویزیون آریامهر دارد سعی می کند بصورت رادیویی بزودی به ماهواره یوتلست W3A بیاید ولی شدیدا مشکل مالی دارد.امیدوارم هرچه زودتر رسانه مبارز و آزادیخواه پرشین رادیو به ماهواره هاتبرد بیاید.رضا عزیز حتما در این مورد کانال یک را با اطلاع خواهم کرد.با سپاس فراوانماهستیممرگ و ننگ بر رژیم اشغالگر جمهوری کثیف اسلامی در تمامیت و کلیتش

  107. تلویزیون فارسی کهکشان بر روی ماهواره هاتبردمشخصات دریافت:Satellite: Hot BirdFreq:11471SR: 27500POL: VFEC: 5/6

  108. تلوزيون جديدكهكشان درفركانس11471هاتبردروي ايررفتFA


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

